Gå til innhold

Morsomme ting i GTA 4?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg kjører med politibil og har sirenene på. Det neste som skjer er at en taxi rygger på meg midt i krysset slik at bilen min vender retning mot stolpen. Da taxisjåføren går ut av bilen for å få oppklart hva det er som skjer, deiser stolpen ned på hodet hans, og han blir liggende panneflat.

 

Ellers var det en av de mest ettersøkte kriminelle som var så lur at han stakk av fra hjemstedet sitt, kjørte bil til Central Park og gjemte seg alltid hvor det var en svær mengde med folk. Det var som om han visste at jeg ikke kunne klare å ta knerten på han. Stod jeg på langdistanse med skarpskytter traff jeg tilfeldige i folkemengden rundt han, skulle jeg springe etter han sprang han alltid i rett retning slik at jeg alltid snublet i det ene eller andre, og han kom unna. Eller så var jeg bare uheldig. Uansett, jeg kjørte over han til slutt.

Endret av Nuust
Lenke til kommentar

Parker en diger bil midt i ett traffikert kryss. Hopp ut og vent til det er mange biler rundt deg.

Når du er klar så begynner du å løpe rundt og slå på dørene til alle bilene slik at førerne og passasjerene kommer ut for å ta deg. Når du har en hel gjeng etter deg er det bare å krype opp på ett tak og følge med på moroa, hvis du er heldig så slår de til hverandre ved uhell, også blir det hele en stor slåsskamp :p Hvis politiet er i nærheten kan du prøve å bli slått av en mens de ser på. Slik at de kommer ut for å ordne opp.

 

Det er veldig gøy å se på kaoset som oppstår rundt deg, spesielt artig er det hvis du får en hel gjeng etter deg og gjemmer deg bak en politimann slik at de gyver løs på ham i stedet!

Da blir det full krig mellom fotgjengerne og politifolka. Og ekstra gøy er det om skytevåpen blir involvert! Husk at du kan ringe 911 for å tilkalle ekstra politifolk om det trengs :p

Lenke til kommentar

Hvor mangen av dere har funnet "side missions" som du finner random rundt på gaten? Altså som er ikke merkert på kartet som dine vanlige kontakter er.

 

Jeg traff en mann som var helt psycho, og ville jeg skulle ta bilder av kona hans som hadde et forhold på si. Dette gikk greit og jeg fikk penger.

Seinere ringte han meg opp, og han hadde brutalt drept henne. Jeg måtte kvitte meg av bilen som hadde liket hennes i bagasjerommet. :!:

 

 

Jeg har bare klart å finne den.

Lenke til kommentar
Herlig! Så var det å finne en sykkel da :p Noen steder de står fast parkert?

Det er en NRG 900 på flyplassen ta til venstre når du kommer ut på rullebanen,kjør til du kommer til ?rampen" og se til venstre, der skal den v?re viss jeg ikke husker feil, lenge siden jeg har spilli (kan jo alltids bruke koder)

Lenke til kommentar

Morderen Eddie er også kul.;) og siste oppdrag med han paranoide ektemannen, spesielt han blir påkjørt av en engelsk snobb i en turismo, på veien til å drepe sin andre kj?reste. sorry har ikke spoilertag på ps3. på det oppdraget når man spionerer på kona så er det 1 ekteskapsrådgiver hun snakker med:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...