Fiffik78 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Noen som har noen gode forslag til et realistisk og taktisk FPS? Swat4 har jeg vel brukt opp så det holder, COD4 var bare teit da man treffer alt uansett, Rainbow Six Vegas var en tanke tamt, men der var vel heller miljøet problemet. Prøvde en demo av GRAW2, men det så jo også lite imponerende ut, er kanskje bedre i fullversjon? Crysis etc er totalt uaktuelt selv om jeg skal kjøpe Gears of War. Gode forsalg mottas med takk Et godt bilspill/simulator er heller ikke dumt, er Test Drive Unlimited noe særlig, evt andre alternativer?
akristina92 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Dersom du liker multiplayer så har man jo Red Orchestra som (jeg vil si) er ganske realistisk. Det er i en WW2-setting. Ellers så har man Armed Assault i en moderne setting.
RyanLennox Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Du er vel klar over det, men det er en expansion pack til SWAT4 (SWAT 4 - The Skrechkov Syndicate). Her er den noen nye funkjsoner som gjør det mer realistisk, som utsatt "storming". Rainbow 6 Raven Shield er bra og er den siste i den "gamle tradisjonen". Rainbow 6 Lockdown er den første i den nye forenklede stilen, men ikke å forakte. Soldier of Fortune 2 : Double Helix er vel ikke så veldig realistisk, men inneholder i alle fall ikke monstre, aliens eller annet uvesen. Et veldig bra FPS etter min mening
TCi Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Operation Flashpoint ArmA: Armed Assault Endret 7. april 2008 av TCi
Kharan Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 STALKER: Shadow of Chernobyl. Selv om det ikke er totalt realistisk må man bruke hodet for å løse oppgaver (og slåss, ikke minst).
Book Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 STALKER: Shadow of Chernobyl. Selv om det ikke er totalt realistisk må man bruke hodet for å løse oppgaver (og slåss, ikke minst). Enig. Stalker er bra og nyere patcher har kanskje løst mange av de opprinnelige bugsa.
Fiffik78 Skrevet 7. april 2008 Forfatter Skrevet 7. april 2008 STALKER: Shadow of Chernobyl. Selv om det ikke er totalt realistisk må man bruke hodet for å løse oppgaver (og slåss, ikke minst). Enig. Stalker er bra og nyere patcher har kanskje løst mange av de opprinnelige bugsa. Var en del eldre titler her, men Armed Assault kan kanskje være noe. Jeg er tilhenger av feks litt realistisk tilbakemelding når man skyter, feks Delta Force Black Hawk Down var fantastisk med et eneste minus og det var at det ikke var nevneverdig rekyl og siktet ikke lot seg påvirke av om man sto stille eller løp. Kan jo se på disse Rainbow Titlene, de er jo billige også. Utvidelsen til Swat har jeg selvfølgelig, det er rett og slett det beste FPS som er laget, men det har blitt et par timer for mye nå
Skagen Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Operation FlashpointArmA: Armed Assault Støtter disse, spesielt Armed Assault. Fokuset på realisme kan til tider gjøre spillet frustrerende: Man dør lett av ei kule, det tar tid å komme seg fra punkt A til punkt B når det er snakk om store landområder, og å faktisk treffe fiender på avstand kan til tider mildt sagt være en utfordring da mange våpen bruker realistiske siktemidler. Endret 7. april 2008 av Skagen
Snorre Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Ikke meningen å hijacke tråden eller noe. Men hvordan kjører ArmA rent ytelsesmessig nå? Sluker den fortsatt mer maskinvare enn man ser på skjermen? Altså, er den fortsatt veldig ytelsesulten, eller er den blitt mer lettkjørt siden det kom ut? Har også hørt at spillet har hatt problemer med 4GB ram. Er dette fikset på? Har lenge vudert å investere i dette spillet, men det har latt vente på seg. Sitter på en middels gamer-bærbar (ytelsen er ok), og vurderer å kjøpe meg spillet.
Skagen Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Det er fortsatt like tungt å kjøre etter min erfaring, og til problemet med 4 GB RAM finnes det en midlertidig work-around: ArmA - Troubleshooting Vista Husker det var snakk om noe oppdatering med view distance og tegning av unødvendig geometri for 1.07- eller 1.08-patchen, uten at jeg kan si noe spesifikt om dette er tilfellet. Endret 7. april 2008 av Skagen
-sparks- Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Ett spill jeg nettopp har oppdaget: http://www.truecombatelite.net/ Det er en mod av Wolfenstein enemy territory, og er derfor GRATIS!
Keylar Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg henger meg også på Armed Assault. Det spillet er en flott videreføring av det oprinnelige operation flashpoint. Makan til irritasjon og glede det spillet har gitt meg er enormt da det er veldig realistisk. Er skikkelig morsomt når man tar del i de store slagene og man kan knapt se fienden men kulene suser rundt øra .
Beritaron Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Americas Army, denne er også gratis SWAT 4 Rainbow Six Operation Flashpoint
koronag Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Red Orchestra og Armed Assault. Best of the best.
-sparks- Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Det eneste som irriterer meg med Red Orchestra er at utviklerne bestemte seg for å ikke inkludere zoom i ironsight, noe som resulterer i at man ofte blir gående på "pikseljakt" og ikke ser hva man sikter på. Ikke særlig realistisk. dette er spesielt merkbart på små monitorer med små oppløsninger. Ellers ett nokså bra spill. Snorre: Arma har blitt litt snillere på ytelsen med de seneste beta patchene, men det spiser fortsatt maskiner til frokost
vikingkylling Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Realisme? Enkelt. * Rainbow Six 3: Raven Shield * Ghost Recon (originalen, selvsagt. Du får den med begge expansionene ganske billig nå. Eneste problemet er at den nesten er for realistisk og derfor kan være meget vanskelig til tider.) * SWAT3 (personlig synes jeg den er mye bedre en SWAT4) * Sum Of All Fears (ja, basert på filmen, men nei, det er faktisk bra.) * Full Spectrum Warrior (du kommanderer soldatene uten å ha noen direkte kontroll over dem, og er en "enkel" versjon av et program militæret bruker for å trene soldater i å lede et lag.)
radiohodet Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Operation Flashpoint. Ingen over, ingen ved siden av. Ellers er Hidden & Dangerous en bra kandidat, om man klarer å ignorere 10 kilo med bugs. Swat 3 også selvsagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå