Gå til innhold

Diskusjon.no blir betaltjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette hadde vert saker.. Betaling skulle kun vert mulig med Visa, så hadde nok en stor andel useriøse brukere måtte emigrere tilbake til itavisen. I samme slengen kunne alle fjasekategoriene som ikke har med hardware/software å gjøre bli lukket, å navnet bli byttet tilbake til forum.hardware.no. Det gamle designet måtte selvfølgelig på plass igjen, og de inntjente pengene kunne bli brukt til å forbedre kvaliteten og størrelsen på artiklene.

 

En god aprilsnarr som ingen hadde løftet et øyenbryn over ville vert noe slikt:

post-49161-1207052319_thumb.png

Lenke til kommentar

Jeg har en teori, Hardware Nettverket mente dette seriøst og deres intensjoner var tidligere i dag å faktisk ta medlemsavgift, men de glemte datoen i dag og når de nå har sett kommentarene fra brukere våger de ikke gjøre dette likevel og vil i morgen påstå at det hele var en nøye planlagt spøk, mens det egentlig ikke var det.

 

Det faktum at det er 1. April reddet oss faktisk :)

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Jeg har en teori, Hardware Nettverket mente dette seriøst og deres intensjoner var tidligere i dag å faktisk ta medlemsavgift, men de glemte datoen i dag og når de nå har sett kommentarene fra brukere våger de ikke gjøre dette likevel og vil i morgen påstå at det hele var en nøye planlagt spøk, mens det egentlig ikke var det.

 

Det faktum at det er 1. April reddet oss faktisk :)

 

Det er nok noe vi aldri får vite

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg er bittelitt skuffet over folkene som skriver "Aprilsnarr" i denne tråden, da går man jo glipp av moroa av å se hvem som faktisk ville gått på.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...