Gå til innhold

Lei av Windows Live Messenger? Jeg har anbefalingen!


Anbefalte innlegg

Har du lyst på noe litt mer finere, og en msn med litt mer funksjoner?

Digsby gir deg alt du trenger. En klient hvor du har både mail, facebook, myspace og gmail-muligheter. Interfacen på klienten er utrolig rent, og utviklerne bak denne klienten har valgt å gå en rekke steg lengre enn Microsoft med sin Windows Live Messenger.

 

Jeg har vært så heldig å fått invite-code til å teste ut denne klienten, men klienten ble nå for et par dager siden tilgjengelig for alle.

Etter egne erfaringer så er det den beste klienten jeg har vært borti.

 

Den er fremdeles i betastadiet, så nye funksjoner samt. oppdateringer vil komme ofte.

 

Prøv den ut!

 

www.digsby.com

(vil gjerne anbefale dere å se screenshotene og features som er på siden deres før nedlastning)

 

Diskutèr også gjerne om klienten. :)

Endret av Nrjey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for tipset! :) Dette må være det beste jeg har opplevd av en IM-klient til PC. Før var slikt design og med "bobler" for hver samtaleutveksling forbeholdt Mac, men nå har det altså kommet til Windows.

 

Setter stor pris på dette gode tipset! :)

Lenke til kommentar

Jeg sjekket nett nå og minnebruken bikker rett over 60 MB hos meg, noe som er voldsomt mye i forhold til Pidgin og andre lettdrevene klienter. Ikke det at et program bruker litt minne er noe problem for mitt vedkommende, men jeg synes fortsatt det var litt i overkant.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

finnes mange alternativer til msn.

ebuddy (online), amsn er nevnt, miranda er også bra.

fordelen med msn som de fleste andre mangler er muligheten til å ha videosamtaler med lyd.

Lenke til kommentar

Likte gmail funksjonen og slikt.. men må jo si at jeg synes live messenger har bedre design i utgangspunktet, selv om man kanskje klarer og tilpasse dette programmet til og se fint ut.

 

Men er det ikke støtte for display-pic? Altså 'personlig bilde' eller hva det nå heter på norsk.

Lenke til kommentar
Likte gmail funksjonen og slikt.. men må jo si at jeg synes live messenger har bedre design i utgangspunktet, selv om man kanskje klarer og tilpasse dette programmet til og se fint ut.

 

Men er det ikke støtte for display-pic? Altså 'personlig bilde' eller hva det nå heter på norsk.

 

Går fint det? :) Digger også funksjonen hvor man kan tilpasse bildet.

 

post-86568-1207951053_thumb.jpg

Endret av Nrjey
Lenke til kommentar

Akkurat det jeg trenger!!! :D

Men gleden ble noe kortvarig, leste det i denne tråden også, -minnebruk...

 

post-114258-1208096349_thumb.png

 

Ellers er det eneste jeg mangler for min del (altså det jeg savner) er et personlig bilde hver (stort/middels) i en samtale (og ikke mange små) og muligheten til å snakke når man er "usynlig". Bra program, men ser nok ut som det fortsatt blir Trillian, selv om jeg heller ikke er HELT fornøyd med den heller. (Men bruker jo UTROLIG lite minne :) )

 

EDIT: Samt muligheten for å sortere kontaktlisten etter pålogget/frakoblet, altså hele røkla, ikke oppdelt i grupper... (Ja, mer oversiktlig på to kontoer jeg har, selv om det er mange kontakter.. men trenger også gruppene til epost, så kan ikke smelle dom i ei mølje som grupper)

Endret av ssf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...