Gå til innhold

Lei av Windows Live Messenger? Jeg har anbefalingen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men jeg har faktisk både sansen og trua på denne her! :)

 

Er du, Nrjey, med i utviklingen, eller har du bare snappet opp programmet "tilfeldig"...

For lurer på om noen vet om det kommer til å bli lagt til funksjoner før final, f.eks offline messaging (som jeg ønsker veldig), sortere alle etter offline/online eller andre funksjoner?

Regner med minnebruken blir mer besparende...

 

Widgets og slik skjønte jeg ikke så mye av på det halve minuttet jeg ofret med ledig tid...

Skal se på det når jeg får tid! (Måtte man registrere seg da??)

Endret av ssf
Lenke til kommentar
Trenger ikke 200 "venner" jeg aldri snakker med. Bare noen få utvalgte.
Helt enig, trenger ikke hundrevis av folk i kontaktlista.
Og vet du hva? Det bruker 4MB RAM.
Mulig - men når jeg først har invistert i X antall GB med ram, så er jeg ikke redd for å bruke de.. Forstår ikke hvorfor folk winer over at et program bruker 100MB ram på deres flunkende nye pc med >4GB ram ...
Lenke til kommentar
Dette så ikke så ille ut. Har blitt helt forelsket i pidgin, men er mulig jeg må revurdere det da.. Men dette er lukket kildekode, er det ikke?? Jaja.. er jo ikke verdens undergang, sålenge det forblir gratis å benytte. Støttes irc? twitter?
Ikkje noko IRC-støtte som eg kan sjå, men Twitter er der. Facebook og MySpace ogso, og fleire slike «sosialiseringstenester», eller kva eg skal kalle det, skal verte lagt til etter kvart.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

@Redusert: tja, er vel smak og behag? Liker å ha all IM i et program jeg. Føler det er ryddig og enkelt for mitt bruk. Derfor håper jeg Digsby følger opp ønsknene om å implementere basic IRC-støtte. F.eks. ala slik Pidgin støtter IRC.

 

Hadde vært gøy med Skype-støtte også i det programmet, men klarer meg uten også ...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Heisann

 

Jeg lasted akkurat ned Digsby, og innstalert det. Men tingen er, hvor adder jeg kontakter, og er det noen mulighet for å adde alle mine tidligere kontakter fra Windows Live Messenger. Så noe om at det skulle komme opp automatisk, men dette skjer ikke hos meg. Hva skal jeg gjøre?

 

Takk på forhånd

 

hvis du legger til din vanlige msn-konto vil alle kontaktene sprette opp av seg selv. Akkurat som om du brukte Windows Live Messenger.

 

Om du derimot benytter en annen (tom) konto, må du legge til manuelt. Dette gjøres via Digsby -> Add Contacty, eller bare klikk CTRL+A.

 

Vil anbefale det å sette opp din standard konto, Tools -> Prefrences -> Add IM Account

 

Never mind, han fant det ut :p

Lenke til kommentar

Har prøvd Digsby en stund nå, og det fungerer forsåvidt fint, rent bortsett fra et par vitale ting. Har ofte problemer med filoverføringer. Enten får ikke jeg/mottakeren beskjed om den andre sender en fil, det står helt stille eller filen blir feilaktig overført, altså korrupt. Dette kan man likevel tildels leve med, men det virkelige problemet er at mine meldinger "ofte" aldri kommer fram, eller jeg ikke mottar meldinger. Dette opplever jeg ikke med Live messenger. Det har iallefall fått meg til å gå tilbake. Bortsett fra det virker det som en strålende klient.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...