Gå til innhold

Stor kampanje mot Tines påskekrim 2008!


Anbefalte innlegg

Det er en ting også jeg vil ta opp. Hvorfor på død og liv har vi egentlig de latterlige tekstene på melkekartrongene. Det var enklere før i tiden nå melken var på flaske uten all den teksten og dilldallet. Melken smaker jo ikke bedre fordi. Og hvis vi vil ha underholdning til frokosten så abonnerer vi på aviser.

 

Edit: skriveleif

Endret av ingrid-bergman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvor gammel du er, men dersom du er god og Norsk så har du sikkert vokst opp med påskekrimmen på melkekartongen i påska. Det er jo god norsk tradisjon, og hvis Tine fortsetter på denne måten kommer tradisjonen til å gå rett i, ja returavfallet.

Tenk på de kommende generasjoner!

 

Og start setningene med stor forbokstav.. Vet ikke hvorfor, men jeg ble umåtelig distrahert av bare små bokstaver.. :hm:

Lenke til kommentar
Hadde de bare ikke hatt så gode hint i teksten, hadde jeg synes tegneseriekrimen var ålreit. Synes også dette er et bra tiltak fra tine. De kunne jo valgt å kjøre Jesus på korset eller Litago-kuen i påskestemning, og solgt like mye melk.

godt poeng. Hvis ordene "oppussing" og "snekker" ikke hadde blitt nevnt, hadde den nok blitt litt bedre

Lenke til kommentar

Synes hintene er greie.. og de vil tydeligvis at de minste barna skal kunne løse denne krimgåten.. så synes ikke at det er noe problem med at det er så mye hint.. problemet er at jeg synes det er utrolig teit at det ikke er en "skurk" som har gjort det.. og kun er et "uhell" at egget datt ut av veggen og ned i snøen..:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...