Gå til innhold

Stor kampanje mot Tines påskekrim 2008!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har vi bestemt oss for å muligens lage en underskriftskampanje med store klager til Tine, pga deres ekstremt lave nivå og dårlige gjennomførsel av årets påskekrim.

 

LOL OMFG PLS - ikke vær seriøs her!

Vondt i sjel av latter, hva er det MED folk?

Logg off litt mer kanskje loflelitt

 

Du, det der skjønte jeg ingen ting av. Hva mente du? Dette betyr mye for oss, da det er en ekte Norsk tradisjon. Kanskje du er for liten eller ung til å ha opplevd kosen rundt en skikkelig melkekartongkrim, og hvis det er tilfellet har jeg bare å si at du har virkelig noe å se frem til (dersom Tine går tilbake til det gamle).

Det er bare noe vi må gjøre når påskemelken er kommet. Kjøpe melk, og løse gåten. Men det blir fort meget tomt så lenge den er løst på noen minutter. En skikkelig gåte er noe man skal gruble over hele påsken igjennom.

Lenke til kommentar

...

 

Å lage en underskrift kampanje, ville vært utrolig flaut.. og dette for en påskekrim på tines melkekartong..

 

Altså, det finnes småbarn som gleder seg over å greie den, og kunne sende inn og høre hva løsningen er på påskeaften...

 

 

tror ærlig ikke tine bestemte at målgruppen skulle være svette nerder i gaming sentrumet, som hvert år sitter hjemme å bruker påsken på å irritere seg over melkekartonger mens de sukker dystert over hvor mye påskesol som kommer gjennom å skaper gjenskinn på pc skjermen....

Endret av bobyboj
Lenke til kommentar
...

 

Å lage en underskrift kampanje, ville vært utrolig flaut.. og dette for en påskekrim på tines melkekartong..

 

Altså, det finnes småbarn som gleder seg over å greie den, og kunne sende inn og høre hva løsningen er på påskeaften...

 

 

tror ærlig ikke tine bestemte at målgruppen skulle være svette nerder i gaming sentrumet, som vært år sitter hjemme å bruker påsken på å irritere seg over melkekartonger mens de sukker dystert over hvor mye påskesol som kommer gjennom å skaper gjenskinn på pc skjermen....

 

hvor har du det fra at vi irriterer oss hvert år? I ÅR var den dårlig, og derfor engasjerer vi oss for å få den bra igjen :)

Lenke til kommentar
...

 

Å lage en underskrift kampanje, ville vært utrolig flaut.. og dette for en påskekrim på tines melkekartong..

 

Altså, det finnes småbarn som gleder seg over å greie den, og kunne sende inn og høre hva løsningen er på påskeaften...

 

 

tror ærlig ikke tine bestemte at målgruppen skulle være svette nerder i gaming sentrumet, som vært år sitter hjemme å bruker påsken på å irritere seg over melkekartonger mens de sukker dystert over hvor mye påskesol som kommer gjennom å skaper gjenskinn på pc skjermen....

Eg trur du har kroppskompleksar.

Lenke til kommentar
...

 

Å lage en underskrift kampanje, ville vært utrolig flaut.. og dette for en påskekrim på tines melkekartong..

 

Altså, det finnes småbarn som gleder seg over å greie den, og kunne sende inn og høre hva løsningen er på påskeaften...

 

 

tror ærlig ikke tine bestemte at målgruppen skulle være svette nerder i gaming sentrumet, som vært år sitter hjemme å bruker påsken på å irritere seg over melkekartonger mens de sukker dystert over hvor mye påskesol som kommer gjennom å skaper gjenskinn på pc skjermen....

Eg trur du har kroppskompleksar.

Definitivt kropskompleksar.

 

Fra spøk til revolver: Når Tine selv sier at dette vil involvere hele familien, og det bare invovlerer de som er under 10 år, og ikke det engang, er noe galt. Da er det opp til oss å si ifra.

Tradisjon, Traditsi! Tradisjon. Tradisjon.

[/spelleman på taket]

Lenke til kommentar
...

 

Å lage en underskrift kampanje, ville vært utrolig flaut.. og dette for en påskekrim på tines melkekartong..

 

Altså, det finnes småbarn som gleder seg over å greie den, og kunne sende inn og høre hva løsningen er på påskeaften...

 

 

tror ærlig ikke tine bestemte at målgruppen skulle være svette nerder i gaming sentrumet, som vært år sitter hjemme å bruker påsken på å irritere seg over melkekartonger mens de sukker dystert over hvor mye påskesol som kommer gjennom å skaper gjenskinn på pc skjermen....

 

Når nevnte noen at det var nerder som var medlemmer i denne kampanjen? Har ingenting mot "svette nerder i gaming sentrumet", men det finnes andre typer folk også (for å matche den fordomsfulle tonen din kan jeg legge til) hvis du i det hele tatt har hatt tid til å innse dette, da du helt sikkert har tilbrakt all din tid med aktiv hyttebruk, intens skigåing og kryssordløsing hele uka, siden du gir meg et førsteinntrykk av at du tror at du gjør akkurat det rundt påsketider.

 

Beklager hvis jeg virker kvass, men fordommer løses ved informasjon. Nå fikk du det du manglet.

Lenke til kommentar
...

 

Å lage en underskrift kampanje, ville vært utrolig flaut.. og dette for en påskekrim på tines melkekartong..

 

Altså, det finnes småbarn som gleder seg over å greie den, og kunne sende inn og høre hva løsningen er på påskeaften...

 

 

tror ærlig ikke tine bestemte at målgruppen skulle være svette nerder i gaming sentrumet, som vært år sitter hjemme å bruker påsken på å irritere seg over melkekartonger mens de sukker dystert over hvor mye påskesol som kommer gjennom å skaper gjenskinn på pc skjermen....

 

Når nevnte noen at det var nerder som var medlemmer i denne kampanjen? Har ingenting mot "svette nerder i gaming sentrumet", men det finnes andre typer folk også (for å matche den fordomsfulle tonen din kan jeg legge til) hvis du i det hele tatt har hatt tid til å innse dette, da du helt sikkert har tilbrakt all din tid med aktiv hyttebruk, intens skigåing og kryssordløsing hele uka, siden du gir meg et førsteinntrykk av at du tror at du gjør akkurat det rundt påsketider.

 

Beklager hvis jeg virker kvass, men fordommer løses ved informasjon. Nå fikk du det du manglet.

 

 

det er sikkert mulig. Visste at noen ville irritere seg over det.. dro fram eksempel for moro bare. Eksempelet var typ utrolig dårlig og ser folk skriver kropskompleksar.. greit nok.. Sikkert mye riktig hos dere. Allikevel er det nok mulig at de har satser på både unge som eldre, og jeg ser heller ingenting i veien for at de har en enkelkrim.. neste år blir sikkert uløselig.. gleder meg.

Endret av bobyboj
Lenke til kommentar

Altså, du har jo ingen ting du skulle ha sagt. Dette er noe vi brenner for, og noe som vi mener er verdt å bruke fritiden vår på.

Så liker du ikke denne kampanjen, finn et annet hjørne av forumet å henge på. Ellers lager vi en kampanje mot kampanjen mot kampanjen mot Tines påskekrim: La brukere få diskutere hva de vil uten at andre forteller dem hva de får lov og ikke lov til å diskutere.

 

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...