Gå til innhold

Stor kampanje mot Tines påskekrim 2008!


Anbefalte innlegg

Lillebroren min på tretten år klarte den ikke :p, men nå er jo han ikke den skarpeste kniven i skuffen heller da.

 

Skriv meg opp på den lista foressten, vil ha bedre påskekrim neste gang. Synes det går greit med bilde da de mindre barne blir mer engasjert men den må holde en helt annen standard!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skriver brev.

 

Husker vi hadde noe jævelskap på julekrimmen for et par år siden, noe med at "klokkeren" hadde tatt noe gammelt manusskript. Måtte lese de første bokstavene nedover i siste avsnitt...åssn kunne han detektivtypen der vite det? Men årets påskekrim...en skam for enhver med 70+ i IQ...eller oss som i det minste føger med.

 

Kanskje vi bare skulle drite i hele Tine-krimmen og se Poirot og Miss Marple i stedet, til nød han Dalziel-typen...gir oss i det minste noe å fundere på...for det var jo seff han med gult kliss på fingrene som hadde smurt inn bikkja med beis...og Far som satt alene på hytta med brukket bein som hadde tatt Lotta's godis...

 

Men det som egentlig skjedde var at Detektine brøt opp veggen noen dager i forveien siden hun visste at de la påskeegget i akkurat den hylla. Når egget var lagt, høstet hun det, og sørget for at en istapp som dryppet i påskesola lagde en falsk ledetråd. Når de endelig skulle ta egget, var sporene hennes snødd ned, for hun hadde sjekket langtidsvarselet. Når hun endelig kommer til hytta, ligger "restene" av egget i utedoen hennes.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For å være ærlig tok det en stund for jeg skjønte den. :dontgetit: Men det var vel mer på grunn av forventninger enn intellekt da jeg hadde forventet en litt mer utspekulert påskekrim.

 

Vanligvis kommer denne gode "aha!"-følelsen når det riktige svaret danner seg i hodet mitt. Denne gangen gikk jeg bort til vasken for å ta meg et glass vann istedet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...