Gå til innhold

Stor kampanje mot Tines påskekrim 2008!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, hva skal man gjøre ved frokostbordet? Sitte å glane i veggen? Herregud as, vi må jo ha påskekrim fra Tine å diskutere!

Vi får nok bare sitte å diskutere hvor dårlig årets påskekrim var...

ellers kan vi jo trøste oss med at det kansje kommer til å li en "normal" påskekrim neste år..

Lenke til kommentar
Herregud as, vi må jo ha påskekrim fra Tine å diskutere!

 

Har det noen gang blitt diskutert mer om påskekrimmen på forumet enn det har blitt i år?

(Kan hende dette ikke er en diskusjon, da alle har samme mening, men men...)

du har et poeng, men dette er ikke en gledelig diskusjon..det er en samling av fortvilelse..(og handlekraftige mennesker)..

Lenke til kommentar
Har det noen gang blitt diskutert mer om påskekrimmen på forumet enn det har blitt i år?

Siden Vintermåne nevnte ved frokostbordet, mente han nok diskusjon med familiemedlemmer.

 

Det var det jeg mente ja. Beklager for å ikke ha uttrykt meg tydelig nok.

 

Slenger deg i førstepost, fluesoppen :)

Lenke til kommentar

Den verste påske gåten noensinne! For det første, hvordan kan hun vite at noen trenger hjelp bare ved den forbanna telefonen ringer og hvorfor har man ikke råd til å pusse opp og kjøpe påskeegg! NÅR KOSTET PÅSKEEGG FLERE TUSEN?!

 

Var for lett også og var ikke noe seriøst. D=

Støtter denne saken med fullt hjerte.

Endret av Erlec
Lenke til kommentar

Selv om jeg aldri har lest en eneste påskekrim på baksiden av en melkekartong, synes jeg dette rett og slett var for dumt. Skriv meg opp.

 

(edit: Forresten ... Som en annen påpekte: Dette er ikke en gang en påskekrim. Noe kriminelt har jo faktisk ikke funnet sted. )

Endret av nils2911
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...