Gå til innhold

DUALSHOCK ps3 kontroller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis de merker varen med at den er verdt under 30-35$ så slipper man å betale moms(men man vet jo aldri)..

 

På ebay ser jeg nå at man får dual shock 3 kontrollen til ca. 320kr inkl. frakt.. hvis jeg var deg ville jeg bare bestilt den derfra!

 

Edit: 315kr inkl.frakt(sendes fra hong kong faktisk;) koster den! hehe.. 60$, kursen er på 5,26kr.. var ihvertfall det i går når jeg bestilte time crisis 4 ;D

Endret av thomasSim87
Lenke til kommentar

Bare for å slå unna evt. tvil, det er kun rumble som ikkje fungerer på de opgitt spill, selve kontrollen og det rundt fungerer :) Det er opp til utviklerene om de velger å ta i bruk DS3 fullt ut eldre spill(patch) eller i fremtidige spill. Ser ingen som helst grunn til å kutte ut rumble no som de har muligheten. Om det er eit behov, er vel opp til hver enkelte i og med at man kan slå av rumble i spillene.

Lenke til kommentar

De som er skeptiske til å kjøpe fra både utlandet og mindre kjente selgere på finn.no/qxl.no/etc kan jo bestille fra f.eks. Zailor.no. De selger Dualshock 3 til kr 479,-.

 

Dyrere enn å importere fra utlandet selv, men jeg går ut fra at man til gjengjeld får en grei form for reklamasjonsrett mot butikken (er så vidt jeg vet en norsk nettbutikk), noe som kan bli litt mer kronglete hvis man kjøper fra utlandet og slikt.

 

http://www.zailor.no/index.php?m=0&c=0...14&Sector=0

 

Godt mulig andre norske nettbutikker selger den billigere for alt jeg vet, dette er den eneste jeg vet om for tiden selv. Utrolig heftig kontroller i allefall, har kjøpt både en hvit og en svart selv (fra utlandet, via ebay).

Lenke til kommentar
hvilken nettbutikk da snowdog? merket de med gift/under 20$ eller lignende da?

 

Han har helt sikkert brukt yesasia.com. Der har eg bestilt hvit dualshock.

Kostet meg 290 kr med frakt. Skulle ha svart men de hadde kun den hvite på lager.

Eg ba de merke pakken med 25 dollar og som gift og eg fikk eit svar fra kundeservice at det ville de gjøre.

Lenke til kommentar

Står på yesasia.com at dual shock kontrollen koster 364kr, og den er på tilbud! om det er med frakt eller ikke vet jeg ikke..

 

Edit: Var ikke en spesielt billig side! playx.com selger mange av ps3 spillene til samme pris og billigere! det var dårlig.. Var keen på å skaffe meg en billig ipod touch, men elkjøp hadde jo bedre pris på den:P hehehe

Endret av thomasSim87
Lenke til kommentar

Hei.

 

Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden.

 

Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Står på yesasia.com at dual shock kontrollen koster 364kr, og den er på tilbud! om det er med frakt eller ikke vet jeg ikke..

364?! Her er den jeg kjøpte: DualShock3, det blir ca. 306 kroner med frakt, uten rabatt. Og så var det en rabattkode man kunne skrive inn den første gangen man bestilte, som jeg fikk vite om for sent... Jeg fikk dem også til å skrive verdien som 30$, det gikk greit.

Lenke til kommentar

Tror det er kursen fra et par dager tilbake, husk at dollaren fremdeles synker. (OT: Jeg bruker forresten extensionen 'Change' i Firefox, der kan man velge valutaen man skal veksle fra/til og dobbelklikke på en pris på en webside, så vises prisen i f.eks NOK. )

Uansett er det ganske billig, i forhold til å betale 595,- for den vanlige SixAxis-kontrollen på f.eks. Lefdal...

Lenke til kommentar
hvilken nettbutikk da snowdog? merket de med gift/under 20$ eller ligne nde da?

 

Han har helt sikkert brukt yesasia.com.

Stemmer det. Billigere har eg ikke sett den på nettet. Meget bra service tilåmed. :)

 

hvor ba du dem å sende det som 20/30$ sånn at det ble tollfritt da?fant ikke mail eller noe?

Lenke til kommentar

Det er et kommentarfelt når man fyller ut bestillingen, der man kan be dem (Yesasia)om å endre verdi på pakken.

Apropos det å kjøpe på finn.no så blir det jo bare et ledd imellom, regner med at de som selger der importerer selv fra de samme firmaene i Asia, og tar et par-tre hundrelapper for arbeidet...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...