Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Da var kontoen reaktivert.

Bare å legge meg til. er en ensom ulv som gjerne kunne hatt litt selskap fra andre norske.

Ingame navn er Petrice. Spiller Gallente, 5 mill SP og kjører for tiden en dominix.

Hvis noen har en norsk corp eller lignende blir jeg også gjerne med.. spiller ikke kjempe mye dog ;) .

 

Kult :thumbup: .

 

Men å fly en Dominix med bare 5 mill SP er ikke å anbefale da, da tror jeg du heller vil gjøre en mye bedre jobb i en Battlecruiser da.

 

Jeg har selv 46 mill SP nå, så er no litt hehe.

 

Men ja, vi har et norsk EVE forum her hvis du lurer: http://www.eve-online.no/forum/

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, har over 4 mill SP med mest i mining, trenger bare level 3 exhumer for å fly Hulk :D

 

men det er alt jeg trenegr for å mine mye. nå er det combat som gjelder.

så da lurer jeg på om Amarr er noe å satse på?

og da spesifikt en abaddon. den ser bare rå ut :D

noe spesielt man må tenke på med amarr skip?

Lenke til kommentar
hei, har over 4 mill SP med mest i mining, trenger bare level 3 exhumer for å fly Hulk :D

 

men det er alt jeg trenegr for å mine mye. nå er det combat som gjelder.

så da lurer jeg på om Amarr er noe å satse på?

og da spesifikt en abaddon. den ser bare rå ut :D

noe spesielt man må tenke på med amarr skip?

 

Capskills; de fleste amarr-skip spiser cap. Ellers er det gunnery og lasers som gjelder med mindre du vil satse på Khanid-skipene (missiles). Amarr har imidlertid lenge vært uglesett i PvP på grunn av at de ikke kan variere damage type noe særlig, noe som er mindre bra siden EM er noe all andre enn shield-tankers har høy native resistance mot.

 

Edit: En del setups inkluderer blant annet Autocannons (trenger ikke cap, kan variere damage med ammotype) - noe som i en del tilfeller fungerer bra, men dette er ikke å anbefale på Armageddons og Abaddon side de begge har bonus til rof eller dmg på lasers. Apoc har bonus til cap reduction på lasers, ikke dmg, og det er derfor en del som bruker Autocannons på denne.

Endret av morpheos
Lenke til kommentar

Ahahah glemte å si at jeg og over 100 andre ble doomsday'et i går av Morsus Mihi sin Titan.

 

Du kan se alle killene Morsus Mihi fikk HER.

 

Du finner navnet mitt som er NightmareX lengere ned på listen, jeg er da i en Tempest.

 

Så var ikke akkurat en god dag for oss i går hehe :!: .

 

Ble også podded, så noen heldige jævler fikk min bounty på 35.1 mill isk :whistle: , så noen ble litt rikere i går.

Lenke til kommentar

Heisann, er en 27 år gammel kar som har gått mektig lei av world of warcraft, og er nå inne i eve og leker seg, har klart å lære meg det meste av det grunnleggende, og har skaffet meg en del skip, via quester.

 

Ser etter en corp der eg kan få litt hjelp angående enkelte spørsmål som dukker opp, og noen å spille med (eg spiller mye). Klientell over 24 er å foretrekke

 

Sitte å snakke litt på skype/TS/VT er også finfint

Ingame nick: Lunar Gretz

Skype id: AmundAndre

 

 

 

Takk, Amund aka Lunar Gretz

Lenke til kommentar
Spilte EVE litt i 2006, har det utviklet seg mye? Har litt lyst til å prøve det igjen.

 

Det har utviklet seg rimelig mye siden 2006, blant annet har det kommet en ny grafikkmotor (Trinity), man har fått lvl 5 missions, en god del nye skip (Capital Industrial ship, Heavy Interdictors) og Titans og Motherships er ikke lengre like overpowered som de en gang var. Ellers har det skjedd rimelig mye annet, både rent "politisk" i EvE, og en del andre endringer.

Lenke til kommentar
Noe jeg ikke har fått svar på er hvis noen stjeler hva noen i Corp jeg er i har puttet i en vanlig 'can' og noen kommer å tar innholde (ikke i corpet).. Kan jeg angripe den personen som gjorde det?

Jepp. Vedkommende skal bli flagget for hele corpet med global criminal flag som varer i 15min hvis jeg husker riktig. En grei måte å bekrefte det på er hvis vedkommende blinker rødt etterpå

Lenke til kommentar
Hei jeg har started med eve og lurer på hvordan man identifiserer folk som er fra klanen som du er i krig med?

 

Jeg ville tro man må bare se på nicket til folk å se hvilket Corp de er med i og høre med din egen Corp om du er i krig imot de. Finnes sikkert andre måter.

Lenke til kommentar
Noe jeg ikke har fått svar på er hvis noen stjeler hva noen i Corp jeg er i har puttet i en vanlig 'can' og noen kommer å tar innholde (ikke i corpet).. Kan jeg angripe den personen som gjorde det?

 

Du kan angripe da ja, men pass på, vis du angriper han så har han 15 minuuter på og komme tilbake i et støre ship og angripe deg ;)

Lenke til kommentar

Meh, mista dominixen min i går jeg :(. ble warp scrambla på et mission jeg ikke trodde det var scrambling involvert. fant det ut da jeg skulle warpe ut for å regenerere litt. altså for sent :S. så nå blir det sparing til ny:P hehe. har en myrm å leke med til det da..

Lenke til kommentar

En fyr i Corp jeg er med i prøvde å forklare hva jeg skal gjøre og slikt for 'Align' skipet mitt for en fast getaway( eller noe i den duren ).

 

Men siden jeg ikke helt forstod han så lurte jeg på om noen her kunne gi meg en enkel beskrivelse av hva jeg må gjøre.

Lenke til kommentar
En fyr i Corp jeg er med i prøvde å forklare hva jeg skal gjøre og slikt for 'Align' skipet mitt for en fast getaway( eller noe i den duren ).

 

Men siden jeg ikke helt forstod han så lurte jeg på om noen her kunne gi meg en enkel beskrivelse av hva jeg må gjøre.

Dobbelklikk i space på det objektet du vil warpe til. Da peker man nesa på skipet den veien og kommer opp i fart. Tror det er hvis man har mer enn 80% av max velocity så warper man med en gang hvis man er alignet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...