Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikke logget inn på EVE. Står "Connecting to server", så får jeg opp "unknown" på server status. Har prød å instalere både via Steam og den vanlige klienten. Så litt rundt på forumet deres, men var ikke mye hjelp å finne der. Noen som har en ide om hva som er galt eller har en fiks?

Lenke til kommentar

Trenger ikke være fattig i starten..veteran-spillere kasta jo penger etter meg bare etter et par timer med å be om hjelp til hvordan jeg skulle spille eller hvilke skills jeg burde researche..*ding* 2 million ISK inn på konto (have some cash so you can get the skills you want, bro)

 

*ding* her har du noen fullt utrusta skip jeg ikke har bruk for lenger

 

Spurte aldri om å få noen ting, folk bare ga meg dyre ting.

Snakk om å bli overwhelmed by kindness. Men jeg datt fortsatt av lasset etter ei uke eller noe.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Får ikke logget inn på EVE. Står "Connecting to server", så får jeg opp "unknown" på server status. Har prød å instalere både via Steam og den vanlige klienten. Så litt rundt på forumet deres, men var ikke mye hjelp å finne der. Noen som har en ide om hva som er galt eller har en fiks?

 

Problems connecting to port 26000

Can I connect to EVE without using port 26000?

 

Players that are suffering a lot of disconnections may be suffering that their ISP, firewall or router is disrupting traffic on port 26000 which is used to connect to the EVE server.

If this is the cause of your problems you can change the port to 3724 to see if that helps.

 

We recommend this port only be used if you are not able to connect to port 26000. Since this is not the official EVE port, support for connection issues will be limited.

 

In order to use port 3724, it will be necessary to edit your Prefs.ini file. You can find it in the settings folder under the following locations:

 

%USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\CCP\EVE\c_program_files_ccp_eve_tranquility if you use Windows XP

%LOCALAPPDATA%\CCP\EVE\c_program_files_(x86)_ccp_eve_tranquility if you use Windows Vista 64bit

 

/home/username/.cedega/EVE Online/c_drive/Local Settings/Application Data/CCP/EVE/settings/ under Linux

/Users/username/Library/Preferences/Eve Online/Preferences/p_drive/Local Settings/Application Data/CCP/EVE/settings/ under Macintosh.

 

Edit the PREFS.INI file. Please change port= 26000 to port=3724. Save the file and start the client again.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

"%USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\CCP\EVE\c_program_files_ccp_eve_tranquility"

 

is the cache directory

Lenke til kommentar

Hei..

 

Alltid vært litt nyskjerrig på dette spillet men aldri klart å fått prøvd det men nå laster jeg ned etter i herdig mas av en klan kar i tf2 klanen min.

 

Hvor er det norske folket holdet til utenfor spillet egentlig? Noen spesielle fora, irc kanaler? Prøver å sette meg litt inn i det mens det laster ned nå og bare spør litt her i mens.

Lenke til kommentar

Det er hvertfall en halv million forumer og eve online skill training guides og strategi-sider overalt. Bare søk litt i google. Jeg leste i timesvis før jeg logga inn engang.

Var jo et par GB å laste ned så..

Men spilte bare en ukes tid..altfor mye info på en gang for meg. Men en ting kan jeg hvertfall si. Å sammenligne EVE online med World of Warcraft er som å sammenligne epler og appelsiner.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ja, et tips..ikke bry deg om å få tak i penger til nytt skip med en gang. Du får en gratis fin sak som reward hvis du følger agent-missions gjennom tutorial og litt etterpå.

 

Gå på EVE sitt eget forum, kikk i trådene. Let på google etter EVE online guide o.l. Liker ikke training-systemet i spillet, det at det er KUN tid det går på og har ingenting med spillerferdigheter å gjøre. Etterhvert sitter man bare og venter i 3 dager på å få neste lvl på en eller annen skill så man kan bruke en kanon MK3 istedet for MK2 osv..ikke min greie.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...