Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen forklare meg hvilket våpen(greie) som gjør det som skjer på bildet.

Det skjer når han blir truffet av missiles (kanskje turret også).

 

*Tror ikke det er smartbomb... Men ekke sikker.

 

Vel, jeg vil tro det er "cruise missiles" eller torpedoer som treffer sitt mål.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tenker på å starte med EVE, fikk ikke så mye ut av 14 days trail'n min. Har bare ett spørsmål, er det slikt at hvis min venn ønsker å spill en av rasene og jeg velger en annen rase. Kan vi fortsatt møtes/samarbeide/trade osv. eller er det noe som WOW med Horde/Alliance.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Heisann igjen.

 

Er en stund siden sist jeg replyet i denne topic'en nå.

 

Jeg var tidligere i alliansen Triumvirate, men dem dispandet jo da. Men dem er oppe å går nå igjen. Og dem gjør nå en sinnsykt bra jobb i å drepe Nothern Coalition, aka Morsus Mihi, Razor Alliance, Hydra Alliance og Pure.

 

Men ja, jeg er nå i en ny allianse som ikke er stor (Har litt over 120 members totalt i alliansen). Er en allianse som ikke har noen regler utenom at du ikke kan skyte blues (Friends).

 

Jeg er nå i en allianse som heter Pirate Coalition. Og er i corp'et MAFIA. Har vært i MAFIA i 8 måneder ca 2 år siden, så jeg bare re-joinet dem, siden MAFIA er et veldig lite PVP corp, som driver med small scale PVP i low sec.

 

Og hvis du har et eget PVP corp som vil være i en pirat allianse, så kan du jo alltid sende inn en app til Skywalker. Mere info om akkurat det finner du her: Pirate Coalition - Pirate Freelancer Extraordinarie.

 

Vi i MAFIA tar ikke noen flere spillere inn i corp'et for tiden, så du er da nødt til å sende inn en app til de andre corp'ene i alliansen eller sende inn en app om å få ditt corp hvis du har til å joine alliansen.

 

Dette her en er veldig veldig gammel film i fra MAFIA, den er i fra 21.09.2004 heh, så den viser ikke noe om hvordan EVE og MAFIA er i dag.

 

Hvertfall, linken er her: MAFIA method. Er bare å høyreklikke på linken og velge 'Lagre som'.

 

Og jeg hadde nylig en 1 vs 1 fight i Battleships. Jeg var i en Tempest mot en Megathron. Og hvordan den kampen gikk kan du se her: NightmareX vs Gasi Kobayashi. Er bare å høyre klikke her også, og så velge 'Lagre som'.

 

Det er bare en ren konvertering i fra frapsen. Så er ingenting som er editert på, så den har heller ikke noe lyd / musikk. Så er bare selveste filmen som er der.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar
Hvor mye koster det å aktivere EVE kontoen min igjen?

 

Blir det samme pris om jeg bare kjøper spillet på nytt via steam? Altså 14.99$ Da får jeg også med den første månden med spilltid.

Cost/month* Total cost*

1-month-plan € 14.95 € 14.95

3-month-plan € 12.95 € 38.85

6-month-plan € 11.95 € 71.70

12-month-plan € 10.95 € 131.40

Lenke til kommentar

Hvorfor får jeg ikke aktivert kontoen min igjen? :dontgetit:

 

post-56355-1220698403_thumb.jpg

 

Jeg har kjøpt spillet over steam.

 

Det som står her er jo også merkelig.

 

post-56355-1220698744_thumb.jpg

 

Det står jo ingenting om å gjennopprette en allerede eksisterende konto.

 

Må jeg lage en helt ny da?

 

Og hva er en "Steam special promotion code"?

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar
Dette er virkelig frustrerendes!

 

Jeg har kjøpt spillet over steam og lastet det ned, det kostet meg $14.99 men jeg får ikke spilt spillet!!

 

Må jeg betale enda $14.99 for å aktivere kontoen min da? Må alle som kjøper spillet over steam starte helt forfra igjen? Det er jo latterlig! :(

Har du prøvd å logge inn på www.eve-online.com å reaktivere accounten der?

Lenke til kommentar

For å reaktivere, så logger du bare inn på kontoen din via eve-online.com med brukernavn og passord og finner subscription og adder game time, og da skal kontoen være reaktivert og klar til spilling.

 

Edit: Såklart må du betale igjen, månedsprisen altså, men du behøver ikke å lage en ny konto, så lenge den forrige kontoen din ikke er bannet eller lignende.

 

Edit2: Her har du en direkte link: https://secure.eve-online.com/login.aspx?Re...untManMenu.aspx logg inn med brukernavn og passord og add game time(1,3 måneder osv.. etter hvor lenge du vil spille). Prisen for 1 måned er vel 14/15dollar/euro.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Hva prater du om egentlig? Slik jeg forsto det så hadde du kjøpt en konto via steam for en stund tilbake, noe som vil si at game timen du hadde fra da har gått ut for lengst. Du må da logge på å adde mer game time for å spille videre. Om jeg har misforstått si gjerne ifra.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...