Gå til innhold

Anmeldelse av Lost Odyssey


Anbefalte innlegg

Jeg bare leser at nesten alle anmeldelser synes at både historien og stemmeskuespillet er middelmådig. Personlig synes jeg at minnene er veldig interresange å lese og at stemmeskuespillet som oftest er veldig bra. Noen klager på at historien er får tårefylt, men jeg synes at grunnene for at den er det er gode. Hva synes dere?

edit: leste litt tilbake nå :D

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel selv syns eg Kaim, er ein meget sterk hovudperson. Etterhvert som man får frem Kaims sine tapte minner i form av disse brevene, ja de liker man karen rett og slett.

 

Disse brevene er sinnsvakt bra skrevet og gjør bra intrykk til tider.

Hmm... vel, da får jeg kjøpe det etter jeg har runda Mass Effect da. Har spillt det i over 10 timer og har nesten ikke gjort en dritt. Jeg tar meg gooood tid. :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg bare leser at nesten alle anmeldelser synes at både historien og stemmeskuespillet er middelmådig. Personlig synes jeg at minnene er veldig interresange å lese og at stemmeskuespillet som oftest er veldig bra. Noen klager på at historien er får tårefylt, men jeg synes at grunnene for at den er det er gode. Hva synes dere?

edit: leste litt tilbake nå :D

 

Hvem sier stemmeskuespillet er dårlig? Da har de lagt lista høyt for det tyder på vedkommede ikke har peiling.

Lenke til kommentar
Jeg bare leser at nesten alle anmeldelser synes at både historien og stemmeskuespillet er middelmådig. Personlig synes jeg at minnene er veldig interresange å lese og at stemmeskuespillet som oftest er veldig bra. Noen klager på at historien er får tårefylt, men jeg synes at grunnene for at den er det er gode. Hva synes dere?

edit: leste litt tilbake nå :D

 

Hvem sier stemmeskuespillet er dårlig? Da har de lagt lista høyt for det tyder på vedkommede ikke har peiling.

Spillmagasinet, gamer og gamespot sier at det er bra. IGN, gamespy og X-play ikke så bra. Det som var litt rart var at de som syntes at historien og dialogen var middels, syntes at gameplayet var kjempebra. Det var motsatt slik hos spillmagasinet og gamespot.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...