Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da trenger jeg litt hjelp folkens. Tror det er på tide og bytte ut hodetelefonene mine.. I dag har jeg et par Sennheiser HD 280 Pro som drives av en GoVibe Martini, noe som gir en god lyd. Jeg sikler litt på HD650, men litt usikker på om Martinien er sterk nok til å drive HD650. Er det noen som vet om det er bare å kaste penger ut av vinduet ved å kjøpe HD650 (eller noe annet i ca samme klasse) uten og oppgradere alt det andre utstyret?

 

Hvis dere vet hvor de har HD650 i butikk i Oslo som jeg kan prøve, si gjerne i fra, jeg har ikke fryktelig lyst til å bruke 2500 på noen hodetelefoner jeg ikke kan få brukt noe særlig.

 

 

Lenke til kommentar

Er ikke helt 100% sikker om dette er den rikitige tråden for å spørre dette men jeg prøver.

 

Jeg har ett par beyerdynamic DT 770 pro.

 

Men idag så har en av guttungene jeg har barnepasset klart å søle en slags gugge eller væske på putene. (mistenker det er ørevoks elns) Sitter nå her og prøver å vaske det vekk med qtips og litt varmt såpevann men det ser ikke ut som det går vekk.

 

Så det jeg lurer på er om det er mulig og kjøpe nye puter til headsettene?

Lenke til kommentar

Er ikke helt 100% sikker om dette er den rikitige tråden for å spørre dette men jeg prøver.

 

Jeg har ett par beyerdynamic DT 770 pro.

 

Men idag så har en av guttungene jeg har barnepasset klart å søle en slags gugge eller væske på putene. (mistenker det er ørevoks elns) Sitter nå her og prøver å vaske det vekk med qtips og litt varmt såpevann men det ser ikke ut som det går vekk.

 

Så det jeg lurer på er om det er mulig og kjøpe nye puter til headsettene?

 

http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:1056515;c:36377

Lenke til kommentar

Er ikke helt 100% sikker om dette er den rikitige tråden for å spørre dette men jeg prøver.

 

Jeg har ett par beyerdynamic DT 770 pro.

 

Men idag så har en av guttungene jeg har barnepasset klart å søle en slags gugge eller væske på putene. (mistenker det er ørevoks elns) Sitter nå her og prøver å vaske det vekk med qtips og litt varmt såpevann men det ser ikke ut som det går vekk.

 

Så det jeg lurer på er om det er mulig og kjøpe nye puter til headsettene?

 

http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:1056515;c:36377

Takker. Og fy det var noen dyre puter!

Lenke til kommentar

Da trenger jeg litt hjelp folkens. Tror det er på tide og bytte ut hodetelefonene mine.. I dag har jeg et par Sennheiser HD 280 Pro som drives av en GoVibe Martini, noe som gir en god lyd. Jeg sikler litt på HD650, men litt usikker på om Martinien er sterk nok til å drive HD650. Er det noen som vet om det er bare å kaste penger ut av vinduet ved å kjøpe HD650 (eller noe annet i ca samme klasse) uten og oppgradere alt det andre utstyret?

 

Hvis dere vet hvor de har HD650 i butikk i Oslo som jeg kan prøve, si gjerne i fra, jeg har ikke fryktelig lyst til å bruke 2500 på noen hodetelefoner jeg ikke kan få brukt noe særlig.

 

vet stereofil fører sennheiser vertfall . ellers vet jeg ikke om noen andre.

 

adresse :

Stereofil AS

Grensen 9

0159 Oslo

Lenke til kommentar

Er ikke helt 100% sikker om dette er den rikitige tråden for å spørre dette men jeg prøver.

 

Jeg har ett par beyerdynamic DT 770 pro.

 

Men idag så har en av guttungene jeg har barnepasset klart å søle en slags gugge eller væske på putene. (mistenker det er ørevoks elns) Sitter nå her og prøver å vaske det vekk med qtips og litt varmt såpevann men det ser ikke ut som det går vekk.

 

Så det jeg lurer på er om det er mulig og kjøpe nye puter til headsettene?

 

http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:1056515;c:36377

Takker. Og fy det var noen dyre puter!

 

Jepp, koster flesk deluxe.

 

Mulig ebay kan være et alternativ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Nei, dessverre. Bladde så vidt gjennom sortimentet til B&H og ser jo at definitivt satser mest på pro-audio. Altså mer studio og scene enn hjemmelyd. Uansett et sweet kjøp av hodetelefoner. Gratulerer!.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...