Gå til innhold

den store audiosurf tråden


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne lage en tråd for alt om audiosurf. Spørsmål og slikt.

 

Hva er audiosurf? Sjekk www.audio-surf.com

 

Jeg har et spørsmål først:

Hvilke skip er det lettest å sanke mye poeng med.. hvilke skip kan man få mest poeng med, i de forskjellige vanskelighetsgradene.

Vansklig å styre, lite poeng men høy max score? Lett å styre, mye poeng men lav max score? Slik å forstå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha mere poeng enn de fleste, og du klarer å holde oppe en nogenlunde score uansett klasse, anbefaler jeg der hvor du styrer 2 stk samtidig. Ikke like enkelt, men når jeg spilte med den letteste double greia fikk jeg NESTEN dobbelt så mye poeng som den som hadde førsteplassen fra før av. Så får du taket på den, kan du få mange rekorder.

 

Skal du ha en rask sang anbefaler jeg deg å finne noen sanger med raske trommeslag, som er forholdsvis høyt, i forholdt til vanligvis mener jeg. Fant noen utrolige vanskelige av System of a Down, men husker ikke navnet på dem.

Lenke til kommentar
Skal du ha mere poeng enn de fleste, og du klarer å holde oppe en nogenlunde score uansett klasse, anbefaler jeg der hvor du styrer 2 stk samtidig. Ikke like enkelt, men når jeg spilte med den letteste double greia fikk jeg NESTEN dobbelt så mye poeng som den som hadde førsteplassen fra før av. Så får du taket på den, kan du få mange rekorder.

 

Skal du ha en rask sang anbefaler jeg deg å finne noen sanger med raske trommeslag, som er forholdsvis høyt, i forholdt til vanligvis mener jeg. Fant noen utrolige vanskelige av System of a Down, men husker ikke navnet på dem.

 

Veldig bra spill, selv med mye bugs og lag er det verdt hver krone. Eg kan spille 1 -2 sanger, saa maa eg restarte spillet saa det ikke lagger. DIgger klassisk musikk til dette, ser ut til at spillet takler mozart sine laater saerdeles bra, hvertfall naar mozart sine laater inneholder en sangerinne.

 

Ikke mange som har spilt mozart saa eg leder toppscoren worldwide :D

Lenke til kommentar

er vel slik at kameraet tar en litt mer laidback feeling når det er slake oppoverbakker, og mer up n personal når det virkelig går unna.

Har ikke merket til noe bugs og lag idet hele tatt jeg, men hender det kan hakke litt, men det er forde jeg aldri skrur av pcen sikkert. Laptop.. sovemodus.. herlig!

 

jeg skal utfordre deg på mozart.. se hva jeg ffinner i samlinga mi..

 

edit: hadde vist ikke noe mozart av en eller annen grunn.. men beethoven får gjennomgå

Endret av andre_sn
Lenke til kommentar
er vel slik at kameraet tar en litt mer laidback feeling når det er slake oppoverbakker, og mer up n personal når det virkelig går unna.

Har ikke merket til noe bugs og lag idet hele tatt jeg, men hender det kan hakke litt, men det er forde jeg aldri skrur av pcen sikkert. Laptop.. sovemodus.. herlig!

 

jeg skal utfordre deg på mozart.. se hva jeg ffinner i samlinga mi..

 

edit: hadde vist ikke noe mozart av en eller annen grunn.. men beethoven får gjennomgå

 

Okey skal spille av beethoven senere, lastet ned noen disker, pluss eg har alle konsertene no snart.

Lenke til kommentar
Ikke mange som har spilt mozart saa eg leder toppscoren worldwide

Har testet litt Mozart, ble visst alene på toppen av de "sangene" jeg testet. Requiem er den som ga mest "spennede" resultat av de jeg testet, en god blanding av opp og nedover, så det gikk en del i rykk og napp og ganske bra med rød blokker.

 

Edit: Etter å ha hørt igjennom de senere sporene på den plata, så bør nok de gi "bedre" baner enn de første. Må testes ;)

Endret av Crowly
Lenke til kommentar
Må jo ikke spille Mozart. Hva er det for noe ? Må jo spille noe Metallica eller lignende saker! :D

Through The Fire And Flames er bra den da :)

 

Er en grunn til at mange ikke spiller Mozart :p

 

Er for å teste noe annet enn "det normale". Men mange av Metallicas låter egner seg nok bra, Whiskey In The Jar har vært en gjenganger hos meg. Deep Purples Burn blir også brukt en del, Goldfrapp har også gitt noen morsomme baner.

 

For det meste så er jeg på uttesting stadiet hvor jeg prøver litt forskjellig sanger fra samlingen min, for å se hvordan de fungerer. Har blitt en del ensome plasseringer ....

Lenke til kommentar
Apocalyptica & Sandra Nasic - Path er forsåvidt vanskelig på Ninja Mono, se om jeg kan få lagt opp en video senere.

 

Apocalyptica sin versjon av Harmageddon var rimelig intens til tider, har ikke hørt orginalen. Regner med at Speed Metal er en av de genrene som får satt reaksjonsevnene på prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...