Gå til innhold

den store audiosurf tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke mange som har spilt mozart saa eg leder toppscoren worldwide

Har testet litt Mozart, ble visst alene på toppen av de "sangene" jeg testet. Requiem er den som ga mest "spennede" resultat av de jeg testet, en god blanding av opp og nedover, så det gikk en del i rykk og napp og ganske bra med rød blokker.

 

Edit: Etter å ha hørt igjennom de senere sporene på den plata, så bør nok de gi "bedre" baner enn de første. Må testes ;)

 

Du har ikke forsteplassen paa Requiem no lengre med mindre den tar kraftig hensyn av forskjellige innspillinger. Personlig liker eg aa spille mono elite, blir for mye fokus paa tenking naar eg spiller eraser o.l., som gjor at eg ikke klarer hore ka som spilles engang.

 

Men maa dere reboote spillet hvert 10min for at det skal stoppe aa lagge? Gaar 100% smooth de forste 5minutter, saa kommer laggen mer og mer. Har lastet ned alt av nyeste drivere.

Lenke til kommentar

Lugger litt hos meg også, som regel kjennes det ut som om klossene kommer et par tideler for seint, konstant. Litt kjedelig når det er snakk om et rytmespill. :(

 

In Flames-låter har en tendens til å bli småhektiske i alle fall. Enya og Di Derre derimot var ganske behagelige opplevelser.

 

Får vel sette meg ned med Shine on you Crazy Diamond snart også. :)

Lenke til kommentar

Har ikke problem med lagging. Kun opplevd det når en annen applikasjon krevde mye prosessorkraft og harddisk aktivitet.

 

Du har ikke forsteplassen paa Requiem no lengre med mindre den tar kraftig hensyn av forskjellige innspillinger.
Har ikke fått melding om at jeg har mistet plassen, som jeg har sett. Den ser ut til å ta hensyn til hele titelen og artisten. Min er registrert som W.A. Mozart (J.E. Gardiner). Og jeg spiller stortsett alltid på pro.

 

Har sett noen grønne klosser i de sangene jeg har spilt, men de er av den skjeldne sorten.

 

Nightwish har en del låter med bra fart og tett trafikk. F.eks Wanderlust, Elevenpath og Phantom of the Opera.

 

Ironmode er ikke lett å fullføre, en overfylling av en rad og du er ferdig ....

 

Edit: Rettet opp Mozart navn

 

Edit 2: Enten så har de endret på noe, eller så er hukommelsen min veldig dårlig. Kjørte Requiem på nytt, og det var jo bare rett opp, ikke spennende i det hele tatt. Men Dies Irae gikk en del mer opp og ned ;) Heftige gitarer og slikt ser fortsatt ut til å være det som gjelder i dette spillet :)

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Shine on you Crazy Diamond var for lang (27 minutter). Noen som veit hva som er makslengda på låter der? Er vel en achievment om å få gull på en clean run over 11 minutter eller noe? Begynner å skjønne mer av hvor og når mot- og nedoverbakker kommer, og har finni ut at blant annet Guns'N Roses-låter er en veldig fin blanding av dem.

 

Noen som har noen god taktikk på hvordan man unngår fullstendig mølje når det går litt unna? Foretrekker Mono-chars sånn mens jeg pusler med å finne ut noen effektiv måte å spille de andre på.

Lenke til kommentar
Noen som har noen god taktikk på hvordan man unngår fullstendig mølje når det går litt unna?

På "ikke elite" så har du en skulder du kan gå ut på for å få en liten pause til å tenke på, men du går samtidig glipp av mange blokker.

 

Med Erazor så kan du bare holde høyre eller venstre musknapp inne, så vil alle blokker du treffer forsvinne. Men alle blokker av samme farge på brettet vil også bli slettet.

 

Med Pointman(?) så kan du plukke opp 3-4 blokker, for så å slippe dem ned igjenn senere, greit for å bygge større komboer, men også får unngå overfylling. Ett veldig kjekt triks er å plukke opp en paint blokk, for så å slippe den når brettet er fullt. Da er det bare å fylle opp med alt du kommer over, for alt blir jo samme farge når du slipper blokka :)

Paint blokkene er ypperlige for å komme seg ut av møljer, men det er ikke så ofte de dukker opp.

 

Vegas sin shuffle funksjon er vel også nyttig i slike sammenhenger, er vel bedre med en pause på skulderen enn å overfylle rader ?

 

Prøver stortsett å unngå lilla for en hver pris, hvis jeg ikke ser at jeg kan bygge en kombo raskt. Blå er ganske trygge da det pleier å være en overflod av dem, og er lett å få til komboer (uten å tenke så mye).

Lenke til kommentar
Since its release two weeks ago, Audiosurf has taken the world by storm. Hats off to Dylan Fitterer, the game’s creator, for making a fun, addictive game that has all of us digging through our music collections for new music and old favorites to "ride." The critics are raving as well: GamesRadar claims Audiosurf offers "a near-religious musical gaming experience," 1UP calls it "the best possible excuse to rediscover your CD/MP3 collection," and Bit-tech.net states "Audiosurf is not just another music game – it’s the logical extension of all music games, wrapped up and tailored especially for the best of all platforms, the PC."

Fra nyheter i Steam. Det er mulig at spillet har blitt litt mer populært enn forventet, og serverene er dermed overbelastet.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...