Gå til innhold

den store audiosurf tråden


Anbefalte innlegg

Jeg mener Through the fires and flames er en lett sang og spille på audiosurf

Har ikke prøvd og stealthe den enda da jeg ikke liker og spille samme sang om og om igjen

men får aldri mer en 1 - 10 Grå på den banen

 

Nei her går det mest i ekstrem grindcore og svartmetall

Tjohei da går det unna ja (467 traffic conjuctions)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spiller nå bare mono. Blir så vanvittig stress å passe på røde, gule, blå blokker :p

 

De værste sangene å spille er ikke de som går i rasende tempo hele veien, men de som har veldig varierende rytmer. Ting går i rykk og napp.. PLutselige stup og uoversiktlige knauser, med mye vridning og slikt.

 

Mener jeg så noen screenshots der bakgrunnen var hvit aktig, og ikke svart.. for jeg syns etterhvert at veldig mange av banene ser ganske så like ut.. kunne likt litt mer forandring.. men men

Lenke til kommentar

Er ikke noen her som spiller noe Dream Theater da?

 

Funker jo fjell på audiosurf..

 

Kan forsåvidt foreslå et vanvittig vanskelig spor på audiosurf som heter "the art of war", dere kan finne den på Orange box soundtrack, som fulgte med spillet, i mappa "team fortress 2". Du skal lete lenge etter en mer varierende spenningskurve!

Lenke til kommentar
Er ikke noen her som spiller noe Dream Theater da?

 

Funker jo fjell på audiosurf..

 

Jeg har bare prøvd oktavarium sangen fra Dream Theater... og bare en ting å si til den sangen.. GENIAL!:O:O..

 

jeg har mistet en del sanger fra dem, så må fikse dem på nytt :/..

 

om dere vil ha noe å grumse på.. så MÅ dere prøve

machinae supremacy -

De 3 forskjellige sidology sangene.. helt utrolig bra

(kaller meg probin... slå meg ^^...... om du kan)

Lenke til kommentar
Anaal Nathrakh er det heftigste jeg har prøvd hittil (har hatt spilt i ca halvannen time nå :p)

 

edit: Jeg får ingenting opp på scoreboards. De er bare tomme, hva er galt?

Har du logget inn?

 

Ja, og når jeg trykker på popular songs får å sjekke, kommer det heller ikke opp noe på scoreboardsene.

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar
Jeg heter ChrisR. Havna på førsteplass på The Wizard av Black Sabbath på hard i går kveld.

Du lå ikke på lista nå da jeg sjekka.

 

Var på medium. Sorry.

 

Tok akkurat førsteplassen på Balrog Boogie - Diablo Swing Orchestra. Verdensmester i den sangen på easy :p

 

edit: Når jeg ser på denne vidoen, merker jeg noe rart. Hans clusters holder seg jo. Mine går ut som poeng etter 3 stykker. Han får jo masse :dontgetit: Hvordan gjør jeg det?

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...