Gå til innhold

den store audiosurf tråden


Anbefalte innlegg

Lol, tenkte å skrive at man må være mongo for å spille Octavarium, men så innså jeg at jeg er litt mongo så jeg prøvde. Og ja, man må være mongo for å spille Octavarium. :p

 

Det var andre sangen jeg prøvde i spillet og unngikk de grå i 23 minutter. 1 minutt før slutt traff jeg en grå når det egentlig ikke var vanskelig i hele tatt. Er vel slik skolemassakre begynner. :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva søren Ironmode er? Sitter å er irritert av å ikke komme på førsteplass siden en har Ironmode!?

 

Ironmode er en litt mer nådeløs modus. Raskere, mer grå og ingen glatte passasjer. Om man får noe mere poeng, vet jeg ikke.

 

Skuldrene er borte (i alle fall på pro), du kan ikke overfylle noen kolonner da er runden over.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Om dere vil ha en skikkelig utfordring så prøver dere sangen "DJ Tiesto - He's a pirate" på Ninja mono iron mode.

 

Selv syntes jeg den er pissehard på Mono Pro. Men jeg installerte Audiosurfer for 3 timer siden. Om du klarer den sangen på Ninja mono iron mode, så syntes jeg du skal lage en film å legge ut på youtube slik jeg kan se hvor gode folk er :)

 

 

. A Z O

Endret av PF-Azo
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Bare skaff deg noen metal CD-er og du burde klare deg

Selv har jeg en fasinasjon for

Ulver - Midnattens migral

Burzum - Filosofem

Burzum - Hvis lyset tar oss

Dragonforce - sonic firestorm

Dragonforce - Valley of the dammed

The ruins of beverast - Rain upon the impure

Dimmu borgir - Storm blåst

Anorexia nevrosa - new obscurantis order

 

Naglfar slayer Buckethead etc haugevis med metalband som går fortere enn 300

 

Anbefaler virkelig Ulver Midnattens migral om du vil ha noe og bryne deg på

Mye techno som også går faderlig fort.

 

Se filmen hos Youtube

Endret av Nebuchadnezzar
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Liker best Ninja Mono Iron Mode, men føler det er vanskeligere å oppnå like høy score som andre som bruker Eraser Elite osv, men jeg liker ikke følelsen så bra med de.

 

Lenge siden jeg har spilt nå, men husker at Vortal Combat fra ep02 mappen var kul og vrien nok for meg. Ellers går det endel i metal og ting som Ugress og Familjen (anbefaler 'Det snurrar i min skalle' til ikke-eksperter. Den har en god beat og er morsom, men ikke for vanskelig)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Blir litt skuffet over mange her som unn spiller på pro

 

Minimum 200 traffic conjuction Ninja mono iron mode

Ellers er du ikke mann ! (og ja jeg spiller på de 350 - 500 sange også)

Ta en titt på channeln min på YouTube. Ligger noe som jeg vil tro regnes som ganske vanskelig. (Ninja Mono)

 

Kom gjerne med forslag til sanger jeg skal laste opp. Tror nok jeg klarer å stealthe det meste, med mindre det er ekstremt lange sanger eller ting som høres ut som negler mot tavle.

 

(Ja, gammel tråd, men fant den ikke før nå)

 

http://www.youtube.com/user/Grreven?feature=mhum

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...