Gå til innhold

Dokumentar på nrk2 i går, om spill, og da spesielt wow


Anbefalte innlegg

Problemet i dag er at mange mennesker er så tafatte i forhold til det å leve at de lett blir avhengige av å leve livet sitt anonymt bak en tegneseriefigur med gull i hauger og et sverd de kan kutte sine uvenners hode av med når de ikke tør å møte virkeligheten... Ikke alle, men noen...

..Og for 100 år siden ble de samme få menneskene kalt "einstøing", og bodde i en hytte på vidda. Eller mener du det er noe nytt?

 

999 av 1000 GTA spillere har aldri holdt i en ekte motorsag men får utløp for en frustrasjon når de bare kan trykke en knapp for å kappe hodet av en de i virkeligheten er for feige for til å møte IRL...

 

Og motsetningen, å hente motorsaga i garasjen og kappe hodet av folk på gata er selvfølgelig bedre enn å få utløp for frustrasjonen på pixler? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trukket fram som ett eksempel... ? Hvor mange ganger har de ikke tatt opp wow i media ? Hvor mange sider opp og sider ned med hjernedød propaganda finnes det ikke om wow ?.. Det er mer enn bare ett eksempel.

 

Og det synes du selvsagt er rart fordi?

Fordi hvorfor bryr de seg om de som spiller wow, men ikke de som sitter 24/7 å spiller f.eks. CS ? Ser ikke hvordan wow kan være mere skadelig enn CS.

Lenke til kommentar
Og motsetningen, å hente motorsaga i garasjen og kappe hodet av folk på gata er selvfølgelig bedre enn å få utløp for frustrasjonen på pixler? :)

 

Tvert om! Er derfor foreldre er så glad i GTA... Bedre å kunne vekke poden på gutterommet enn å måtte hente han på stasjonen... :)

så foreldre liker at barna spillet GTA? da får jeg vir talleksemplet ditt rund, er vel 999 av 1000 foreldre som ikke liker at barna spiller et så voldelig og blodig spill ;)

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

De fremstilte jo WoW som en sosial nettverkstjeneste på linje med Second Life og andre apekattspill. Jeg har problemer med å se for meg at majoriteten av WoW-spillerne bruker det som en 3D-versjon av Facebook slik de i programmet virket å gjøre, og hele situasjonen med familien som bodde midt i skogen og samla seg rundt sønnen som spilte virket veldig iscenesatt og unaturlig.

Lenke til kommentar
Det var morsomt å se dansken med fult bloodfang og over 100 days played si "Jeg spiller bare på kvelden, og litt i helgene" Og dette var før TBC. : P

 

Fult mulig det :)

er du klar over hva fult tire.2 pre TBC innebærer? det er ikke noe casual spilling i ny og ned det skal jeg love deg ;)

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Det var morsomt å se dansken med fult bloodfang og over 100 days played si "Jeg spiller bare på kvelden, og litt i helgene" Og dette var før TBC. : P

 

Fult mulig det :)

er du klar over hva fult tire.2 pre TBC innebærer? det er ikke noe casual spilling i ny og ned det skal jeg love deg ;)

Full tier 2 kunne man lett få av casual spilling i ny og ne før TBC kom. Serveren jeg spilte på var full av casuals med tier 2 gear når TBC kom.

Lenke til kommentar
Det var morsomt å se dansken med fult bloodfang og over 100 days played si "Jeg spiller bare på kvelden, og litt i helgene" Og dette var før TBC. : P

 

Fult mulig det :)

er du klar over hva fult tire.2 pre TBC innebærer? det er ikke noe casual spilling i ny og ned det skal jeg love deg ;)

Full tier 2 kunne man lett få av casual spilling i ny og ne før TBC kom. Serveren jeg spilte på var full av casuals med tier 2 gear når TBC kom.

har jeg vanskelig for å tro.. at det var fult av casuals som spiller i ny og ne med fult tire.2. også at du sier at det var lett er vel greit en overdrivelse..

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

uansvarlig av de foreldrene som får ungene til å begynne å spille wow berre fordi at dem kan spille mer selv... Ingen foreldre med respekt for seg selv eller ungene sine oppfordrer dem til å beynne med dette spillet.

Syntest det burde være 18års grense på det pga avhengighets faren med det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...