Gå til innhold

Dokumentar på nrk2 i går, om spill, og da spesielt wow


Anbefalte innlegg

Tror ikke jeg hadde orket å spille wow hvis jeg skulle ha moren min og to småsøsken rundt meg 24/7. :ermm:

qft.

Har 2 yngre brødre, på 9 nå. Men de var vel.. ~6 år i starten. Så jeg har hatt de hengende på skulderene mine "Hva er det !" "trykk der !" "få see!" osv osv noen timer ^^

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hvorfor media ikke reagerer på de som sitter inne å spiller cs hele dagen ? Men kun de som spiller wow ? Hva med de som spiller de andre mmo'ene ? Tar jo ti det og. Jævla kødd i mine øyne.

 

Nå ble vel wow bare trukket frem som et eksempel da? Like hjernedødt å bli hekta på cs spør du meg.

Lenke til kommentar
kjipt og være 15 med en litt for streng mor som sikkert hadde sett forjævlig ut med speed

Oghva var konsekvensene hvis du spilte wow?

modern ville fjerne wow fra pcens overflatte knekke cdene og konfiskere datan

 

men kansje like greit...

ble bare kjipt og spille det for mye.

ble litt hekta mot lvl 70 ja ;)

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor media ikke reagerer på de som sitter inne å spiller cs hele dagen ? Men kun de som spiller wow ? Hva med de som spiller de andre mmo'ene ? Tar jo ti det og. Jævla kødd i mine øyne.

 

Fordi de har hørt om de store stygge MMORPGs som aldri slutter, og dermed er det naturlig å skrive om det største av dem og det med flest spillere.

 

Men jeg gir blanke i om noen aviser, foreldre eller folk som ikke var interessert i spill i utgangspunketet "rakker" ned på wow-spillere. Om de vil komme med saker som skal advare foreldre eller noe sånt så er det helt greit for meg. Det er først når noen skal forby noe jeg blir irritert. Når feks KrF eller noen andre enn meg selv skal velge hva jeg kan eller ikke kan spille, da blir jeg forbanna. Heldigvis har vel ingen lykkes med slikt i Norge og jeg kan spille det jeg vil..

 

Så er det vel bare å vente på nye skumle artikler når GTA IV, Age of Conan og WOTLK kommer. :!: Var nok lurt av Funcom å trekke seg fra intervjuet. Vil tro de går for å lage et så bra spill som mulig, som vil føre til at folk spiller mye. Som igjen vil føre til ramaskrik i media.

Lenke til kommentar

Problemet idag, er at de som ikke har vokst opp med spill som vi har gjort, er veldig paranoide for sånne ting. Særlig foreldre som har sett hva som kan skje hvis man har spilt Doom / Quake og trodd at det er virkelighet. Idag så regnes jo spill som noe veldig dårlig. Det er faktisk lettere å bare skru på en maskin og møte vennene sine digitalt, enn å må ta buss / tog, rekker ikke dem må vente på neste osv.

Lenke til kommentar
Var nok lurt av Funcom å trekke seg fra intervjuet. Vil tro de går for å lage et så bra spill som mulig, som vil føre til at folk spiller mye. Som igjen vil føre til ramaskrik i media.

 

Ut i fra det han sa de ville spørre dem om, gjettet jeg på at de trakk seg fra intervjuet fordi de ville brutt med noen punkter på sin egen NDA, ved å snakke om ting som de enda ikke har sluppet ut i media.

 

Ellers skal de ha bonuspoeng for ikke å ha gått i fella. Blir garantert mye "beklagelige" feilsiteringer, omskrivninger, kreativ klipping og rot når den såkalte journalisten arbeider ut fra et forutinntatt ståsted i forhold til saken.

Lenke til kommentar
Problemet idag, er at de som ikke har vokst opp med spill som vi har gjort, er veldig paranoide for sånne ting. Særlig foreldre som har sett hva som kan skje hvis man har spilt Doom / Quake og trodd at det er virkelighet. Idag så regnes jo spill som noe veldig dårlig. Det er faktisk lettere å bare skru på en maskin og møte vennene sine digitalt, enn å må ta buss / tog, rekker ikke dem må vente på neste osv.

 

Er ikke det som er problemet er jeg redd. Jeg har antagelig spilt spill lenger enn du har levd, men har fremdeles et liv ved siden av og har f.eks. aldri spilt wow...

 

Problemet i dag er at mange mennesker er så tafatte i forhold til det å leve at de lett blir avhengige av å leve livet sitt anonymt bak en tegneseriefigur med gull i hauger og et sverd de kan kutte sine uvenners hode av med når de ikke tør å møte virkeligheten... Ikke alle, men noen...

 

999 av 1000 GTA spillere har aldri holdt i en ekte motorsag men får utløp for en frustrasjon når de bare kan trykke en knapp for å kappe hodet av en de i virkeligheten er for feige for til å møte IRL...

Endret av trn100
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...