Gå til innhold

Dokumentar på nrk2 i går, om spill, og da spesielt wow


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes den dokumentaren var helt ålreit. Den satte lys på både de positive og de negative sidene ved MMO, samtidig som den presiserte at det er opptil en selv hvor grensene skal gå.

 

Likte også at de nevnte at det muligens blir spekulert en del i å trekke ut tiden folk må bruke på MMO, siden jeg har irritert meg endel over det selv også.

 

Ellers var det kanskje en del utrykk som ble brukt som folk som ikke spiller kanskje ikke får helt med seg, det trakk litt ned.

Lenke til kommentar

Så var heller ikke MUDs noen gullgruve med et budsjett på et tosifret antall millioner. Alle spill, bortsett fra de man ser på IGF, er kommersielle i dag.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor alle leker sjokkert over at folk vil tjene penger, som om de laget spill primært for ideologiens skyld.

Lenke til kommentar
Haha, hu danske dama på 34 år som spilte gnome. :p

 

Jeg savna litt hardcore raiders der.

 

Skulle gjerne sett den gamle guildlederen min Dives sitte og hyle når vi wipa på Onyxia.

 

Eller meg selv når jeg klikker for at noen ikke dodger flammer på archi eller springer som fehoder etter teleport på mother.

 

Eller roomien min som spiller 2v2 med en gal østeuropeer.

 

Jævla banning på serbisk 24/7..

 

that is the wow I love.

Lenke til kommentar
Så var heller ikke MUDs noen gullgruve med et budsjett på et tosifret antall millioner. Alle spill, bortsett fra de man ser på IGF, er kommersielle i dag.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor alle leker sjokkert over at folk vil tjene penger, som om de laget spill primært for ideologiens skyld.

 

Er ikke sjokkert, bare irritert.

Lenke til kommentar
Haha, hu danske dama på 34 år som spilte gnome. :p

 

Jeg savna litt hardcore raiders der.

 

Skulle gjerne sett den gamle guildlederen min Dives sitte og hyle når vi wipa på Onyxia.

 

Eller meg selv når jeg klikker for at noen ikke dodger flammer på archi eller springer som fehoder etter teleport på mother.

 

Eller roomien min som spiller 2v2 med en gal østeuropeer.

 

Jævla banning på serbisk 24/7..

 

that is the wow I love.

 

Haha, vet akkurat hva du mener. Noe av det første guilden vår gjorde etter transferen til Boulderfist var å invitere Dives og noen andre Wipe Club folk på et ZG run. Det måtte bare oppleves etter det onyxia lydklippet, og han skuffet ikke. Digger karen. :)

Lenke til kommentar
Skulle se det programmet, men gikk glipp av det.. går vel reprise i dag?

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/340025

 

Så hele dokumentaren, og syntes den var veldig spennende. Hadde tenkt å linke den ut på forumet her også.

Følte meg litt truffet egentlig, jeg gjør andre ting foran wow, men spiller ofte wow til sent utpå natten og føler meg helt jævlig på skolen /trening dagen etter. Dumt !

Foreldre etc klager på at vi sitter og spiller wow osv.

Men det de ikke tenker på er jo at vist vi hadde latt vær å spille wow, hadde vi jo bare heller sett på tv, eller spilt noe annet. Er ikke sånn at vist vi ikke spilte wow 5 timer om dagen, hadde vi heller gjort lekser i 5 timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...