Gå til innhold

GTA IV på 360 eller PS3?


Skal du kjøpe GTA IV til Xbox 360 eller PS3?  

753 stemmer

  1. 1. Alternativene

    • Xbox 360
      382
    • Playstation 3
      324
    • Ingen av delene
      47


Anbefalte innlegg

360 seff. Takler ikke støyen fra PS3-en. Det ødelegger min spillopplevelse!

 

For det første, jeg klarer ikke konsentrere meg med det sinnsyke bråket konsollen lager. For det andre så blinker lysene på håndkontrolleren ubehagelig mye og jeg får vondt i de stakkars øynene mine (spesielt når det er lite batteri, da er nærmest et discolys.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er litt komisk hvordan noen i det heletatt forsøker å vri det til at ps3 er mer bråkete enn 360.

 

Kom gjerne med ps3 sine svakheter, som at det mangler xbox live, archivements osv.

 

Men at ps3 bråker mer enn 360 finnes det ikke et fnugg av sannhet i så det blir bare helt latterlig. Akkurat i det tilfelle er forskjellen som dag og natt, og denne gangen uten tvil i ps3's favør.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Jepp for all del heng deg i opp i min lille post og ikke de 40 andre postene før meg som er mye verre. Xbox360 gjengen terger så gjør jeg det tilbake.
Det skal du sjølvsagt få lov til. Grunnen til at eg heng meg opp i din post er at du har som regel eit heilt utruleg grunnlag til postane dine, ikkje noko meir enn det. Anten er det 1 million blomar med kvar sin dolby kanal, elles så er Xbox 360 vs PS3 det same som David vs. Goliath.

Ikkje noko meir enn det. Ville vel berre høyra kvifor det var så 'åpenbart'.

 

Så til tidus, eg får vel berre beklaga. Har vanskeleg å styra meg. Men får vel gjer eit forsøk til. Forøvrig veldig harmlause greier. Men dersom andre forum'ar'ar reagerar, skal eg ta det til etterrettning.

 

 

Mine fedre er sterkere enn din far. (Kan man si nu til dags). :ph34r:
Jau, veldig metro. haha :)
Lenke til kommentar
360 seff. Takler ikke støyen fra PS3-en. Det ødelegger min spillopplevelse!

 

For det første, jeg klarer ikke konsentrere meg med det sinnsyke bråket konsollen lager. For det andre så blinker lysene på håndkontrolleren ubehagelig mye og jeg får vondt i de stakkars øynene mine (spesielt når det er lite batteri, da er nærmest et discolys.)

 

er det ps3 du meiner bråker..? og har disko lys på kontrollen...eller..?

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
Men at ps3 bråker mer enn 360 finnes det ikke et fnugg av sannhet i så det blir bare helt latterlig. Akkurat i det tilfelle er forskjellen som dag og natt, og denne gangen uten tvil i ps3's favør.
Stått opp på feil side av huset idag eller?

Trur dei oppanfor berre morar seg litt på grunn av at folk stuper i strupen på førstemann som seier noko vondt om konsoll x.

Lenke til kommentar
Kontrolleren til PS3 er laget for folk med dinosaurarmer.

 

Så enig i det! Kontrolleren til PS3 er en fiasko i forhold til 360 sin som er helt overlegen.

Hadde bare jeg kunne kjøpe en 360 kontroller som kunne brukes på PS#, da skulle jeg kjøpt en PS3 som spillemaskin nr 2 (kun for spill som er eksklusiv på PS3).

Resten blir selvfølgelig spilt på 360'en.

 

Ellers håper jeg jo at GTA4 blir bra... litt skuff om det skulle bli dårlig, men vi så jo hvordan det ble med Halo 3. Det må jo være et av de dårligste spillene som har kommet til 360.

Lenke til kommentar
Jepp for all del heng deg i opp i min lille post og ikke de 40 andre postene før meg som er mye verre. Xbox360 gjengen terger så gjør jeg det tilbake.
Det skal du sjølvsagt få lov til. Grunnen til at eg heng meg opp i din post er at du har som regel eit heilt utruleg grunnlag til postane dine, ikkje noko meir enn det. Anten er det 1 million blomar med kvar sin dolby kanal, elles så er Xbox 360 vs PS3 det same som David vs. Goliath.

Ikkje noko meir enn det. Ville vel berre høyra kvifor det var så 'åpenbart'.

 

Så til tidus, eg får vel berre beklaga. Har vanskeleg å styra meg. Men får vel gjer eit forsøk til. Forøvrig veldig harmlause greier. Men dersom andre forum'ar'ar reagerar, skal eg ta det til etterrettning.

 

 

Mine fedre er sterkere enn din far. (Kan man si nu til dags). :ph34r:
Jau, veldig metro. haha :)

 

Blomster med hver sin dolby digital kanal ? Du vet det faktisk var en del av E3 showet ? Alt jeg gjorde var å repetere alt som ble vist der, og dette er over 1 år siden. Skal du henge meg pga det ? Selv om det høres sykt ut så demonstrerte de dette på E3 messen.

 

Eneste grunnen til at jeg hele tatt poster i slike tråder er pga jeg forrakter fanboys. Selv har jeg både PS3 og Wii og er tidligere eier av Xbox360. Go figure !

Lenke til kommentar

Vel kan vi please for en gangs skyld ha en slik tråd som ikke ender i en forbandet krig? Hvordan i huleste og vieste verden klarer dere å forvandle et så simpelt spørsmål som "hvilken konsoll skal du kjøpe GTA 4 til" når der er 2 svar, PS3 og X360.

 

Til et så enkelt spørsmål klarer dere å starte en innfernalsk krig. Hvordan i huleste er det mulig?

Lenke til kommentar
Helt enig e-wok, var hos en med ps3 her om dagen, fy søren som den bråka! Kameraten min sa han ikke brydde seg og sånnt, og at man faktisk kunne ha volumet over 1, men ikke fytte søtten ass. LA merke til det hele tida og gjorde det skikkelig dårlig i resistance, selvom jeg er jævlig god i CS liksom.

Herre! Så usaklig man kan bli. Ups.. Jeg skjønte ikke helt at det var ironi. Viss det skulle være det :p

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar
Men at ps3 bråker mer enn 360 finnes det ikke et fnugg av sannhet i så det blir bare helt latterlig. Akkurat i det tilfelle er forskjellen som dag og natt, og denne gangen uten tvil i ps3's favør.
Stått opp på feil side av huset idag eller?

Trur dei oppanfor berre morar seg litt på grunn av at folk stuper i strupen på førstemann som seier noko vondt om konsoll x.

Gaz West is the cool som faktisk skjønner et fnugg av ironisk tone, i motsetning til deg, tidus.

 

Men, for å bidra til tråden så skal jeg ha det på 360 grunnet ekstra innhold og bedre håndkontroller. Og litt med det at jeg faktisk ikke bruker PS3-en min.

Lenke til kommentar

Morsomt å se hvordan noen 'ikke bryr seg' om at GTA får eksklusivt innhold på PS3, siden 'man får nok å spille på'. Hadde dette blitt offentliggjort etter release hadde det vært en annen tone.

 

Eneste grunnen til at folk velger PS3-versjonen av GTA er:

1. De har ikke Xbox

2. Fanboys, de velger PS3 på prinsipp

3. Spille med venner som har PS3.

 

Rockstar har selv sagt at hvis du vil ha maksimalt utbytte av ditt GTA-kjøp så går du for Xbox-versjonen. Så enkelt er det.

Endret av Syvertsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...