Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha den cayenne står på grorud/kalbakken i oslo og har stått der hele vinter med presenning over den. Ler hver gang jeg kjører forbi da en kompis av meg bor i nærheten ved han.

Det virker lovende, hahaha ????????

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Fy fader den var ordentlig grell! Tror ikke jeg klarte å lage like jalla biler på Need for Speed som tiåring en gang. 

Skrevet (endret)

Dæven! Hadde jeg vært på vestlandet nå så hadde jeg tatt meg en tur opp.

edit: Stusser dog litt over hvordan knappene kan se slik ut etter bare 20.000km:

05_859137222.jpg

Endret av Gavekort
Skrevet (endret)

Den er relativt tørst ja oOF, men det er visst fullt mulig å få den under 3 liter på mila på langkjøring :)

Jeg har hatt gleden av å sitte på i en LM002, for en doning!

Jeg stiller meg også tvilende til kilometerstanden til det aktuelle eksemplaret, selv om ikke detaljfinishen til Lambo var på topp på 80-tallet akkurat.

Endret av Snylter
Skrevet (endret)

Hva er grunnen til VR4 navnet? Når jeg hører VR4 tenkter jeg automatisk i retning VR motorer, med sylindre i V formasjon i samme blok" som eksempelvis VAG sine VR5 og VR6 motorer.  Ser denne har en "konvensjonell"  V6.

Endret av Evil-Duck
Skrevet (endret)

VR-4 (Ikke VR4) er bare et modellnavn for noen toppmodeller til Mitsubishi, som Galant, GTO/3000GT, Legnum osv.

Det kan godt stemme at alle disse har 4-hjulsdrift, usikker om alle har 4-hjulsstyring.

Endret av Ar`Kritz
Skrevet (endret)

Vet ikke hvordan det ikke er relevant til topic, så: nei?

Jeg søker ikke etter Toyota-deler på finn, så da snubler jeg ikke over Toyota-annonser jeg vil dele.

Sikkert ikke en registrert M5

Du mener original? Den er nok ikke registrert nei, men det er fortsatt surt at tilsynelatende gode eksemplarer som ihvertfall kan reddes fra pressen, blir hugget opp.

Endret av Gavekort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...