Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke snakk om gamlebilen til Lommemannen nei, dette er den andre Atomen i Norge og vel den feteste av de :)

Eieren kan trygt kalles entusiast, og er etter min oppfatning en svært seriøs type.

• Liker 1
Skrevet

Åååå hadde bare disse vært billigere :(

http://www.finn.no/59946069

Helt sykt hvor mye avgifter som går til bil, i England koster bilen halvparten. Det gjør den helt sikkert i Sverige å!

Satser på at om 3-4 år så ligger det en R Stasjonsvogn ute til salgs med greit verditap :-)

Jeg synes ærlig talt det var en ganske OK pris for en bil med 300hk, 4wd og den utstyrslista - prøv å konfigurere en MB C-klasse eller Audi A4 til samme prisen, så har du ikke mye mer enn 150 gamp og skipose.

Skrevet (endret)

Beste opplevelsen var da jeg sto i et lyskryss mot en BMW 3 ett eller annet med to rør bak. Han ruser motoren og ypper til kamp, sikkert fordi han ser en nyere golf med R-line og store felger. Adjø BMW og hei digg følelse.

også er det sivilpurk
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”

Edit: sjelden sak?http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=65373411&published=1&ref=fas

Endret av H.A.M.
Skrevet

Tviler ikke på det nei :p

Er vell en her inne som kjører Golf R tror jeg! :)

*host, hark*

Definitivt en gøyal bil ja. Angrer ikke på å ha handlet en.

Jeg lånte en Golf R (stasjonsvogn) en uke. Hadde gjort det igjen. Helt fantastisk opplevelse, og særlig overfor folk som tror de ser på en vanlig Golf.

Opplever det i tide og utide at folk nærmest blir fornærmet av å bli forbikjøring av en golf. Er en negativ trend, særlig blant de som kjører SUV med litt futt under panseret, å gi på når jeg skal til å kjøre forbi.

Hvilken modell har du?

Gidder du å dele noen bilder? :-)

Skrevet

Kjipt at stort sett alle nye spreke biler er ferdig "turbotrimmet." Passat R36 HGP med 502 hester, eller Golf R32 HGP med 540, da snakker vi.

Golf VII R kan HGP også trimme, til 450, men det blir ikke det samme med firer. ;)

Skrevet

Jeg kjører en gammal bil me litt motor, og jeg opplever veldig mye det samme. Tar igjen en bil som ligger dønn 80, hiver meg forbi og må opp i godt over 120 for og i det hele tatt klare og kjøre forbi. Vanvittig farlig at idioter skal holde på slik, hadde jeg ikke hatt motor hadde jeg i mange av tilfellene aldri kommet forbi.

Relativt vanlig det, ja. Står på shortlist av ting jeg hater i trafikken sammen med folk som kjører forbi for sent når 2 filer blir til 1 slik at de presser seg inn over stripet linje osv.

Skrevet

Her har vi da altså en kupp ja!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65112274&searchclickthrough=true

Blir den solgt innen Fredag 9/10 går den får 14.000kr fra Lørdag 10/10 kl.00.01 går den opp til 19.000 igjen og blir ikke solgt får mindre.

Løyp og kjøyp, med gode kvaliteter som : "Bildene er fra når bilen var kjørbar" , "Den er ganske ombygd men ingenting er godkjent." og "Bilen ble bygd opp får 9 år siden av en entusiast får Polo og han på kostet bilen den gangen mange hundre tusen."

• Liker 1
Skrevet (endret)

Her har vi da altså en kupp ja!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65112274&searchclickthrough=true

Blir den solgt innen Fredag 9/10 går den får 14.000kr fra Lørdag 10/10 kl.00.01 går den opp til 19.000 igjen og blir ikke solgt får mindre.

Løyp og kjøyp, med gode kvaliteter som : "Bildene er fra når bilen var kjørbar" , "Den er ganske ombygd men ingenting er godkjent." og "Bilen ble bygd opp får 9 år siden av en entusiast får Polo og han på kostet bilen den gangen mange hundre tusen."
Ganske skeptisk til påstanden om 4wd.

Forøvrig:

EDIT: bytter ut moderatorsensurert gif med en mildere variant med samme budskap.

(Hårek, den var relevant - jeg fikk trang til å miste synet etter å ha sett den bilen)

giphy.gif

Endret av toth
Fjernet video som har lite med bil å gjøre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...