Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cruisekontroll med hastighetsbegrensning er jo ikke uvanlig. Jeg vet at både Peugeot og Mercedes har en funksjon der man kan "låse" hastigheten på f. eks 80km/t og uansett hvor hardt man trykker inn gasspedalen så vil ikke bilen gå raskere enn dette. Sikkert kjekt å ha om man er litt trøtt og har hjemlengsel, men samtidig er redd for bøter ;-) Mulig det er noe sånt han sikter til.

 

Alle slike typer cruisecontrol med hastighetsbegrensning har vel en kickdown-funksjon for å koble den ut..

Lenke til kommentar

 

 

Alle slike typer cruisecontrol med hastighetsbegrensning har vel en kickdown-funksjon for å koble den ut..

Det er godt mulig. Jeg satt bare å lekte meg litt med funksjonene og fant ganske raskt ut at jeg ikke var fan av den type cruisecontroll så jeg skrudde det av rimelig raskt uten å eksperimentere noe særlig mer.

Lenke til kommentar

Det er godt mulig. Jeg satt bare å lekte meg litt med funksjonene og fant ganske raskt ut at jeg ikke var fan av den type cruisecontroll så jeg skrudde det av rimelig raskt uten å eksperimentere noe særlig mer.

Dere misforstår limit-funksjonen fullstendig - det er ment som en kjerringbrems. Hvis kona absolutt må låne din bil, aktiverer du denne først. Hun vet ikke hvordan hun skrur den av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere misforstår limit-funksjonen fullstendig - det er ment som en kjerringbrems. Hvis kona absolutt må låne din bil, aktiverer du denne først. Hun vet ikke hvordan hun skrur den av.

Bare sørg for at den er deaktivert på leasingbilene på jobben. Fy flate, jeg er lei av å få telefoner av hysteriske kvinnemennesker som ikke får bilen over 40. Du vet dog at det ikke lover godt når du må holde en fellesleksjon for dine medarbeidere i hvordan de får start på en bil med startknapp...

Lenke til kommentar

Bare sørg for at den er deaktivert på leasingbilene på jobben. Fy flate, jeg er lei av å få telefoner av hysteriske kvinnemennesker som ikke får bilen over 40. Du vet dog at det ikke lover godt når du må holde en fellesleksjon for dine medarbeidere i hvordan de får start på en bil med startknapp...

 

True story: første gangen jeg skulle starte RS4'en så var jeg hundre prosent sikker på at hele tenningsmekanismen var fucka. Fikk dratt den rundt til tenninga var på, men ikke lenger. Jeg banna et par ganger inni meg, fly forbanna på generell tysk mekanikk osv og så så jeg startknappen som må trykkes inn når tenninga er på.. Genious.

 

Speaking of: fint eksemplar til salgs hos Autostrada - løp og kjøp ;)

 

04_1597501345_xl.jpg

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...