Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fryktelig pris for en bil med så liten motor.

184 hk bensin og nesten ny-bil. Synes ikke det var så dyrt.

 

Du skulle bare visst hvor dyr en Mercedes kabriolét var på 90-tallet.

 

Så denne i coupéversjonen igår. Må være noe av det lekreste jeg har sett på lenge :dribble:

 

http://www.finn.no/f...nnkode=42413203

Ja. E-klasse coupe er virkelig noe for seg selv.

 

Forøvrig er Ferrari 458 Spider en av de peneste bilene imo

 

2012-ferrari-458-spider-first-drive-review-car-and-driver-photo-424379-s-429x262.jpg

 

Som er cab

Lenke til kommentar

Har prøvd en del cabber opp igjennom, både nytt og gammelt, dyrt og billig, men har liksom aldri vært særlig cab-frelst allikevel. Er heller ikke særlig Porsche-frelst, men da de lanserte 918 ble jeg solgt. Vakreste cab'en etter min mening - passe ekstrem, passe nyskapende og passe design. Årets julegave for noen heldige sjeler, da produksjonen begynner i september i år og de første leveres til jul..

 

porsche-918-spyder-xl.jpg

Endret av Ham 550
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ham 550 i kampen mot skrivefeil:

"Elekrisk" - 2 ganger til og med

"forvaringsbox mellom fram setene" - spennende norsk gramatikk med litt Heyerdahl på snei..

"Vindaviser" - denne likte jeg

pd1204187.jpg

 

"Adaptive xenonlys - Bi xenon HID Xenon med LED" - Med "automatisk halvlys" hva nå enn det er...

"Parkeringshjelp fremme" - ikke bak altså? Hmm...

"Ryggekamera bak" - Aaahh istedetfor parkeringshjelp. Bra.

"Indre bakspeil med automatisk avblending" - Bra det spesifiseres at det er det indre bakspeilet som har avblending

"Cruise controll med hastighetsbegrensing" - Emmm...wut?

 

Sikkert litt flisespikkeri her, men jeg kunne faen ikke dy meg. Er det null krav til de som stiler annonsen for et firma når man skal selge en bil til halvannen mill? Jeez...

 

Dette er vel alltime favorittcabben min noensinne.

http://www.finn.no/f...nnkode=42381494

 

Støtter deg i den. Og de begynner å bli rimelige i innkjøp. Turtallsmotor!

Lenke til kommentar

Bedre grammatikk enn det her finner du ikke.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41319331

 

BMW mod 1989 pen og grei bil godkjent til 2015 motor og girkase helt greit bytet shiver klosr bak åg bytet reg raim åg endeled v.s endeled endre h.s + bremserør mitn til bak åg service olje+filter +luftfilter+polnfilter+ploger +kloser forant ogso du kan provekjøre

Lenke til kommentar

 

"Parkeringshjelp fremme" - ikke bak altså? Hmm...

"Ryggekamera bak" - Aaahh istedetfor parkeringshjelp. Bra.

"Cruise controll med hastighetsbegrensing" - Emmm...wut?

 

Det er mye håpløs grammatikk blant bilselgere og man trenger ikke noe mer utdannelse for å selge dyrere biler enn billige, men jeg er helt enig i at ved førstnevnte så burde annonseteksten stå i stil til bilen og prisen.

 

Det står jo riktignok "Parkeringsasistans bak ( inkl touchscreen indikator )" mellom parkeringshjelp fremme og ryggekamera bak. Selv om han voldtok ordet så var det vel ment for å påpeke at man får hjelp til parkering både foran og bak, men som en ekstra bonus er det også kamera bakover.

 

Cruisekontroll med hastighetsbegrensning er jo ikke uvanlig. Jeg vet at både Peugeot og Mercedes har en funksjon der man kan "låse" hastigheten på f. eks 80km/t og uansett hvor hardt man trykker inn gasspedalen så vil ikke bilen gå raskere enn dette. Sikkert kjekt å ha om man er litt trøtt og har hjemlengsel, men samtidig er redd for bøter ;-) Mulig det er noe sånt han sikter til.

Lenke til kommentar

"Cruise controll med hastighetsbegrensing" - Emmm...wut?

 

Sikkert litt flisespikkeri her, men jeg kunne faen ikke dy meg. Er det null krav til de som stiler annonsen for et firma når man skal selge en bil til halvannen mill? Jeez...

Hastighetsbegrensning er ganske vanlig på nyere biler. Dvs at du kan sette en øvre hastighetsgrense og bilen "kutter" motorkraften når du når denne.

 

EDIT:

Joda, lese innlegg kan være lurt. What LtdEdFred said, altså. :p

Endret av Klykken-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...