Gå til innhold

Luringer og rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Han har jeg sett har solgt flere tilbudsvarer slik. Men det er fullt lovlig. Men om det er et tilbud som er begrenset, så hadde jeg helst sett at de som virkelig hadde lyst til å bruke dette selv hadde fått fatt i det. Ikke spekulanter.

 

Den dårlige unnskyldningen han hadde om at 180mm ble for avansert for han, og han derfor landet på 150mm blir jo for dum.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han har jeg sett har solgt flere tilbudsvarer slik. Men det er fullt lovlig. Men om det er et tilbud som er begrenset, så hadde jeg helst sett at de som virkelig hadde lyst til å bruke dette selv hadde fått fatt i det. Ikke spekulanter.

 

Den dårlige unnskyldningen han hadde om at 180mm ble for avansert for han, og han derfor landet på 150mm blir jo for dum.

 

 

Det er jeg som selger denne.

 

Det er ikke noen unnskyldning det som står i annonsen, det er helt sant.

Fokusplanet ved 180mm ble plutselig veldig veldig tynt. I tillegg er objektivet en del tyngre enn 150mm som jeg er vant til. Det var nok det til at jeg valgte det bort. 180mm er nok et veldig bra objektiv, men det ble litt for spesialisert til mitt bruk.

 

Objektivet er heller ikke kjøpt på spekulasjon, men hvis vanlig bruktpris ligger over nypris (noe som av og til skjer hvis tilbudene er veldig gode), da har jeg ikke dårlig samvittighet for å tjene noen kroner ved et videresalg.

 

Jeg har byttet ganske ofte og prøvd mye forskjellig optikk (både Nikon, Canon og Olympus). Noen ganger går det i pluss, men det er nok mest i minus dessverre...

 

T

Endret av tkorsvold
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Det var visst spekulanter som fikk tak i nikon D4 til 37.000,. på Japanfoto for 2 dager siden også.

 

Spekulantene kom tidligere enn en som ville bruke et , de hadde bare 3 stykk.

 

Ble lagt ut et nytt Nikon D4 i eske på foto.no i dag. Jævlig irriterende for de som ønsket seg et slik til god pris.

Endret av Fytterakkern
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...