Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes X6 er ganske pen, men det er som Motor beskrev den; Bilen er både elsket og hatet. Bilen ser stor og romslig ut, men skal visstnok være ganske trang etter som jeg har lest det.

Naboen har nettopp kjøpt seg en X6. Aldri ville jeg betalt 1.1 mill for en bil du knapt nok kan se ut av vinduet bak. I tillegg ser det ganske trangt ut for de som sitter bak. Kan aldri tenke meg det er noe god høyde mellom taket i baksetene.

Lenke til kommentar
Jeg synes X6 er ganske pen, men det er som Motor beskrev den; Bilen er både elsket og hatet. Bilen ser stor og romslig ut, men skal visstnok være ganske trang etter som jeg har lest det.

Naboen har nettopp kjøpt seg en X6. Aldri ville jeg betalt 1.1 mill for en bil du knapt nok kan se ut av vinduet bak. I tillegg ser det ganske trangt ut for de som sitter bak. Kan aldri tenke meg det er noe god høyde mellom taket i baksetene.

X6 er jo bare en stygg versjon av X5 med mye mindre plass :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg synes X6 er ganske pen, men det er som Motor beskrev den; Bilen er både elsket og hatet. Bilen ser stor og romslig ut, men skal visstnok være ganske trang etter som jeg har lest det.

Naboen har nettopp kjøpt seg en X6. Aldri ville jeg betalt 1.1 mill for en bil du knapt nok kan se ut av vinduet bak. I tillegg ser det ganske trangt ut for de som sitter bak. Kan aldri tenke meg det er noe god høyde mellom taket i baksetene.

X6 er jo bare en stygg versjon av X5 med mye mindre plass :ermm:

Jeg synes nå X5 er en nokså fin bil. Eneste at den er for dyr i Norge. Hadde den kostet 400-500,- slik som alle andre land utenom Norge så hadde det vært en ganske grei bil. X6 ser stygg ut og er upraktisk.

Lenke til kommentar

Jeg har sett en pussig bil langs veien i det siste når jeg går til jobben. Synes den så litt Mercedes aktig ut, men ikke helt MB. Måtte jo sjekke litt, og det viste seg å være en Chrysler Crossfire som riktignok har endel Mercedes teknologi. Ikke akkurat flott, men litt spesiell.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Chrysler_Crossfire_Red_Coupe2.JPG

Endret av Mythos
Lenke til kommentar
Jeg synes X6 er ganske pen, men det er som Motor beskrev den; Bilen er både elsket og hatet. Bilen ser stor og romslig ut, men skal visstnok være ganske trang etter som jeg har lest det.

Naboen har nettopp kjøpt seg en X6. Aldri ville jeg betalt 1.1 mill for en bil du knapt nok kan se ut av vinduet bak. I tillegg ser det ganske trangt ut for de som sitter bak. Kan aldri tenke meg det er noe god høyde mellom taket i baksetene.

X6 er jo bare en stygg versjon av X5 med mye mindre plass :ermm:

Jeg synes nå X5 er en nokså fin bil. Eneste at den er for dyr i Norge. Hadde den kostet 400-500,- slik som alle andre land utenom Norge så hadde det vært en ganske grei bil. X6 ser stygg ut og er upraktisk.

Jeg sa aldri at X5 var stygg. Syns det er en veldig tøff SUV.

Lenke til kommentar
Jeg har sett en pussig bil langs veien i det siste når jeg går til jobben. Synes den så litt Mercedes aktig ut, men ikke helt MB. Måtte jo sjekke litt, og det viste seg å være en Chrysler Crossfire som riktignok har endel Mercedes teknologi. Ikke akkurat flott, men litt spesiell.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Chrysler..._Red_Coupe2.JPG

Ja, den ser noe spesiell ut. Så en av de i mørk blå her i Trondheim før jul en gang.

Lenke til kommentar

Er det lenge siden disse bildene ble tatt?

 

Syntes det er litt merkelig om de kamuflerer 5-serie sedan nå. Den er vist for pressen for lenge siden, og flere biler er på vei til forhandlerne nå.

Ble nok tatt samme dag som de ble postet her. Bilen kjørte iallfall rundt i Trondheim samme dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...