Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Jeg følte at hele London krydde av fete kjøretøy når jeg var der i 2005. Jeg så en Enzo første kvelden, en Rolls Royce Phantom bak todekkern, Ferrarier parkert her og der, en Continental GT utenfor hotellet pluss en Arnage med Dubai skilter nede i gata. I tillegg til uinteressante ( i denne settingen ) Jaguarer o.l.Fikk greit hakeslepp...:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja masse fete biler der. Har ikke tellingen på hvor mange Bentley,Ferrari,Porsche,Aston Martin,Audi'er ( R8 osv) jeg så der.

 

Porsche var hvertfall helt normalt i London.

 

Så forresten en Rolls Royce Coupe på kvelden også, må være noe av det peneste jeg har sett!

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
Hva hadde jeg vel ikke gjort for å være en Engelsk lord med herregårdshus, gammel Rolls Royce, egen butler og det eneste jeg gjorde på dagene var å drive med jakt og drikke sherry og eldgammel cognac. Akk ja.

kjøre bil på jordet mener du vel?

jeg hadde anlagt bilbane på gården og hatt det festlig sammen med kompiser :p

Lenke til kommentar

gumball hadde jeg ikke blitt med i en Porsche nei, heller noe mye mer eksotisk...

noe som Campagna T-Rex(hvis den er behagelig å kjøre), Koenigsegg CCX eller noe rundt de bilene ett sted :p

samme gjelder forresten for Rally Monte Carlo også...

 

edit: var i Milano for en stund siden, prøvde å få haik med en limo som kjørte forbi, den var ikke så ivrig på å stoppe for oss :p

ellers var det lite bra biler der :(

edit2: ja, vi var veldig fulle var usikre på hvor vi var...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...