Jump to content
Amberlamps

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Recommended Posts

Jeg tok ikke bilde, men så en Ferrari 612 Scaglietti på Cirkle K i Rakkestad i ettermiddag.

Han kom fra Rudskogen, og snudde for å kjøre tilbake mot Rudskogen etter å ha tanket.

Annonse

På nyere biler så retarder de bare timingen om du er gjerrig med kvalitet. Du får ikke de samme kreftene, men du får nå ihvertfall ikke banking. Du trenger jo ikke akkurat å fylle Shell VPower heller.

Jeg tok ikke bilde, men så en Ferrari 612 Scaglietti på Cirkle K i Rakkestad i ettermiddag.

Han kom fra Rudskogen, og snudde for å kjøre tilbake mot Rudskogen etter å ha tanket.

Var trackday på Rudskogen i går, pleier å være mye kult der da :)

Fattig Ferrari-eier som gir sin perle av en bil Blyfri 95 da?  :nei:

(Har vel forøvrig ikke så mye å si)

Jeg mener jeg las en plass at Cirkle k på Rakkestad kom til å fortsette med 98 oktan grunnet beliggenhet jeg. Det var riktignok da det fortsatt het Statoil, så det kan ha skjedd endringer i forbindelse med navnbyttet.

Tror ikke det. Statoil Fuel and Retail har vært eid av Circle K ganske lenge nå. Det er bare lisensen på navnet som har utgått. Disse valgene faller vel omsider til eierne av bensinstasjonene uansett, og ikke Circle K franchisen.

Men litt off-topic kanskje.

Ikke direkte "spotting", men denne bilen for grom til å la vær å legge ut her.. Når eieren tilogmed er Norsk så tar jeg meg den frihet..
Spinnvill bil, McLaren P1 GTR

post-95668-0-19355800-1477833084_thumb.jpgpost-95668-0-34796800-1477833089_thumb.jpgpost-95668-0-45811900-1477833094_thumb.jpgpost-95668-0-72081500-1477833098_thumb.jpgpost-95668-0-18313600-1477833103_thumb.jpgpost-95668-0-79829500-1477833107_thumb.jpg

Edited by olehenri
  • Like 2

Spottet en ellers kjedelig Ford Galaxy forbi Danmarksplass i Bergen igår. Akselererte raskt til førsteplass ut av lyskrysset og lagde snærtne braap-lyder når den gira. Noen som vet hvilken modell det kan ha vært?

Google "Ford Galaxy braap braap" og fikk nada. :tease: 

Ny? Gammel? På meg høres det ut som noe custom greier, da Ford i Norge ikke tar inn f.eks 240hk bensin en gang.. Synd. Ecoboost motorene høres spennende ut ifht effekt/forbruk.