Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her ser dere noen av bilene som skal være med iår.  



Spurte Shmee150 , og han kunne bekrefte at det ikke var noen p1, laferrarier eller bugattier iår på europastreken. Deadmau5 har en p1 som blir med i usa.  Men Tøft at dem tar med en TESLA også!  

  Endret av Phinex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg stusset også på det. 3.28 ut i videoen. Kan være en supermoddet bil, med 600hk, for alt vi vet :p

Googla litt, er visst for veldedighet, da rimer det litt mer med en "kjipp" bil.  

Lenke til kommentar

Hvem bruker 400 000,- på å få lov til å kjøre en Volvo S80 (?) i Gumball 3000

En del av bilene man ser er trauste, rene supportbiler. De frakter team/bagasje/deler/forsyninger. Usikker på om de må betale fullpris for slike biler eller ikke.. Shmee har vel selv en følgebil med tror jeg.
Lenke til kommentar

 

Hvem bruker 400 000,- på å få lov til å kjøre en Volvo S80 (?) i Gumball 3000

En del av bilene man ser er trauste, rene supportbiler. De frakter team/bagasje/deler/forsyninger. Usikker på om de må betale fullpris for slike biler eller ikke.. Shmee har vel selv en følgebil med tror jeg.

 

Shmee/Tim har med en Bentley som support car.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

På grunn av litt forskjellige årsaker, måtte jeg endre planene i siste liten. Fikk ikke dratt allikevel. Kjedelig, da dette er noe jeg har gledet meg til lenge. Heldigvis kan de se ut som det blir litt kjøring med lamborhinier og bentleyer i sommer! :) Også skal jeg kjøre Ferrari f430 i september.  ;) 

Lenke til kommentar

Kom akkurat fra Aker Brygge nå, fantastisk mye flott å se! Var bedre å stå mot House of Oslo der bilene kjørte ned. Høydepunktet var nok en rød F50, fantastisk lyd. Så et par 918 Spyder og utallige mer vanlige sportsbiler. Jon Olssons RS6 var rimelig drøy, til og med takboksen hadde en diffuser, haha. Gadd ikke ta så mye bilder, siden det blir rimelig godt dokumentert gjennom sosiale medier, men her en en 918 hvertfall. Litt skuffende lyd på den. 

RHJkSkxr.jpeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...