Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så denne bilen parkert utenfor huset mitt mens eier av denne bilen var opptatt med å stjele min snøfreser. Ønsker derfor å komme i kontakt med eier av denne bilen.

Satser på at vi kan få til det, da en eks mil G-wagen med camo og hvit førerdør, samt lettmetall felger burde stikke seg litt ut i Oslo/Bærum.

Utfordringen er sendt til dere alle - Hvem ser denne bilen først!

post-292130-0-44797000-1356024853_thumb.jpg

post-292130-0-15283100-1356024854_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Fet bil!

Gaffateip på fangeren?

• 3 uker senere...
Skrevet

Sjelden jeg blir så oppspilt av å spotte en bil, men Karma'en jeg støtte på i dag ga meg grunn til å cruise rolig forbi og bare nyte linjene. For en tilstedeværelse denne bilen har!!!

post-116700-0-52207700-1362249554_thumb.jpg

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er 90% sikker på at jeg så en tesla model s ved nadderud stadion idag

Jeg er 90% sikker på at jeg så en Model S på E6 like ved Ikea Furuset retning Oslo for et par uker siden.

Men tror den hadde tyske skilter?

(Blir en nordmann tatt i en tyskregistrert bil vanker det vanligvis et par hundre tusen i avgifter, men en Model S har vel 0 i avgifter :) )

Skrevet

Hilste på han med Mercedes SLSn som bor i nabolaget idag, men han så bare rart på meg... Ikke at det var rart det var heller ikke var han og nummerskiltet var noe nyere. Det er pokker meg to SLSer i samme nabolaget her nå. Sjukt!

Skrevet (endret)

Ny Jaguar et eller annet som likbil, i Fredrikstad. Med kors på taket og greier. :)

Endret av CFM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...