Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Synes personlig S14A ser best ut.

 

 

Nja, S14A ser nok mer voksen ut.

 

En S13 skal ha kouki baklykter, dette er obligatorisk :p

 

 

Personlig synes jeg S13 ser best ut uten body kit, men hvis man først skal ha bodykit på:

dsc_0680copy_zpsaecb375b.jpg

dsc_0705_zps124ea3b0.jpg

 

Brozan hadde vel omtrent lik, borsett fra vingen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Clean S13 med Kouki baklykter er den eneste rette måten å ha en S13 i mine øyne, savner min gamle nå når man tenker over det

 

S14a ser mer voksen ut ja, og ser mye mye bedre ut langs vegen! Cleant med små mods er elsk!

Kjøp en S13, i tillegg til S14'en din da :p

Lenke til kommentar

Gikk en E30 M3 med turbo her på Lillehammer for noen år siden, godkjent og rundt 720 hk. Denne ble solgt til en unggutt som etter hva jeg ble fortalt i sommer ikke syns 720 hk var nok og som hadde justert den opp og blåst hele motoren el noe slik.

Nå er den iallefall kjøpt igjen av han som hadde den tidligere, ett latterlig nydelig skue av en bil med riktig motor og skal visstnok ha benket rundt 600 hk hos Volden Racing.
For ett par timer siden så sto den rett utafor vinduet her jeg jobber i kveld, sto der i en times tid el noe før eieren dukket opp og dyttet den på ei biltralle. Motoren gikk, men aner ikke om det var noe som har skjedd med den. Sinnsyk rå bil som jeg ser så altfor sjeldent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jepp, rød.

Naboen sin.

For et par uker siden blåste han, og en vanlig F430 meg på motorveien, greit misunnelig :(

 

Fun fact btw. han bytter hjul selv på bilen, ikke at jeg forstår hvorfor, fordi den står i garasjen langt over halve året. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...