Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så denne awesome doningen på E6 sørover mellom Ås og Vestby

 

MORGAN 3 WHEELER.

 

 

 

Maks gjennomført. Kjørte med skinnjakker, lue og sånn kule briller. Smilte til dem, og de smilte tilbake :love: Er så koselig med sånn mennesker!

 

Mulig jeg tar feil, men det var trolig Hallan som kjørte den eller en i kretsen hans..

 

Hallan, hvem?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Merak

Deilig bil, fælt navn. Clarkson kjørte vel en rød Merak i en challenge noen sesonger tilbake.

Ellers har jeg sett en nydelig E30 i Kjeller-området, Lillestrøm. Må nesten være en M3, men kom aldri nærme nok. Var på rød skilter. Klin lik, men uten kit'et foran:

 

Jo han gjorde vel det, den hørtes ikke så god ut, litt ut i episoden. Han endte jo opp i grøftekanten tilslutt :tease:

 

Var fet lyd i den V6eren, men veldig spesiell, ganske skarp :)

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Er en på nabobygget som har en strøken Datsun Fairlady Z(S30) med twin-turbo(?) .

Rå lyd og rå bil, liker den selv om jeg ikke er særlig glad i eldre biler, spesielt asiatiske.

 

Minner en del om denne bare rød:

datsun-fairlady-z-05.jpg

 

Hvor er du i fra?

 

Vet det går en horvelig strøken en i landet som er Rød og med Skyline GT-R motor :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Bor i Sandnes, fyren jobber høyst sannsynlig på Forus.

 

Som sagt, den hadde skikkelig grom lyd, så at det er noe annet enn original motor som står i kan godt være mulig.

Lenke til kommentar

Siden det har vært så mye snakk om moderne biler i tråden her, tenker jeg at denne perlen som står parkert rett rundt gatehjørnet her kan balansere litt. Interiøret er enda penere enn eksteriøret ...

 

post-35593-0-92492700-1349915896_thumb.jpg

 

Nice! :)

Skulle bare hatt franske lykter i tillegg.

 

Var forøvrig i London nettopp, og som flere andre har nevnte tidligere: Det er en ganske drøy by bilmessig. Det florerte av Astoner, Porscher og Ferrarier. Spesielt i de dyrere områdene rundt Kensington og omegn.

Lenke til kommentar

Siden det har vært så mye snakk om moderne biler i tråden her, tenker jeg at denne perlen som står parkert rett rundt gatehjørnet her kan balansere litt. Interiøret er enda penere enn eksteriøret ...

 

post-35593-0-92492700-1349915896_thumb.jpg

 

Nice! :)

Skulle bare hatt franske lykter i tillegg.

 

Var forøvrig i London nettopp, og som flere andre har nevnte tidligere: Det er en ganske drøy by bilmessig. Det florerte av Astoner, Porscher og Ferrarier. Spesielt i de dyrere områdene rundt Kensington og omegn.

 

Ja, London er insane! Drar dit på ferie bare for å gå rundt og spotte biler :D Kommet i prat med mange hyggelig parkeringshusvakter også. Forteller hvilke biler som er vanskelig å kjøre og hvem de liker best. De må kjøre bilene fra hotellet til p-huset..

 

Fikk også lov å komme inn i p-huset til et hotell. Måtte legge igjen kamera :/

Der sto det : Aventador, SLS, 599, Italia, Lp670-4 SV, Gallardo og noen Rolls. Alle disse sto på rekke og rad!

 

Den chrome blå Bugatti Centenaire forlott London dagen får jeg kom :(

 

Var der i slutten av ferien i år. Mange av vaktene sa jeg må komme i juni neste år. Da hadde dem alle Buggatiene der :D Så da blir det tur i juni neste år + Monaco en gang i juli :D

 

 

Carspotting :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...