Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Beklager - er på Storefjell, Hafjell, Beitostølen og Trysil flere ganger om vinteren da vi har hytte der og venner har hytte de andre stedene osv og jeg har ALDRI sett at det har vært et omfattende problem at bærumsfolk står fast overalt fordi de ikke kan kjøre millionbilene sine. Kanskje jeg ikke har vært samme steder som deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hafjell, Kvitfjell og Trysil er steder jeg har vært mye og opplevd det ofte. Tilogmed tilbudt meg og ta over og kjøre folka til topps noen ganger også.

Var i Hafjell hver natt i mange år på jobb, og vært der mens det har vært mye snøfall og mange sliter med å komme seg opp.

 

Er en grunn til at det er en "snakkis" på Lillehammer hver vinter.. :p

Lenke til kommentar

Er en S5 rundt her jeg bor.. Ser den i ny og ned. Er også en A5 parkert like ved meg med heftig svære og fine felger.

 

Ah, glemte å si at det regelmessig blir spotta Cayenne, Panamera (ikke helt regelmessig) og Evoque her.. Tror det er olje som kommer ut av vannkrana deres.

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Jeg så drømmebilen min i dag. i det den passerte meg på motorveien kjentes det ut som hjertet stoppet og jeg ble lamslått av de fantastiske linjene. dette er den eneste bilen som vekker så store følelser.

bilen jeg snakker om er en Nissan 200sx.

 

ble sett utenfor jessheim, og den kjørte mot hamar.

Sett endel i Akershus området. Ellers går det latterlig mange av dem i stavanger området og! Latterlig fin bil som går jævlig bra iforhold til pris, ser bra ut og lett å trimme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg så drømmebilen min i dag. i det den passerte meg på motorveien kjentes det ut som hjertet stoppet og jeg ble lamslått av de fantastiske linjene. dette er den eneste bilen som vekker så store følelser.

bilen jeg snakker om er en Nissan 200sx.

 

ble sett utenfor jessheim, og den kjørte mot hamar.

Ooog det er snakk om? S13, S14 eller S14A?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...