Gå til innhold

Hvilken logo er penest/best i hele verden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjel.. Hæ. Jeg legger ikke slike betydninger til en logo.. Alt jeg kan si er om den er bra eller dårlig.. Jeg mener jeg er bortimot 100% nøytral når det kommer til logoer og slikt, men selv med 100% nøytralitet så blir mine meninger subjektive. Jeg bare mener mine "nøytrale" meninger kan være litt mer verd i en slik diskusjon enn en United/liverpool fanatic... :p

Lenke til kommentar

Jeg sier igjen at jeg syns Manchester logoen er finest. Topp fargekombinasjon, sterke farger, logoen symboliserer stolthet.

 

Jeg er ikke manu fan. Har aldri brydd meg om fotball - ikke i det hele tatt..

 

I tillegg syns jeg Liverpool logoen symboliserer en form for stolthet, men ikke helt på samme måte =/ Også blir jeg syk av fargene - "gusje grønn" og svak rødfarge?! Omfg!

Lenke til kommentar

Den røde og gule logoen til Viking er så forbanna skammelig stygg. Rød og gul er ingen god kombinasjon for dem som har hatt litt fargelære. I tillegg er det et meningsløst flagg i kjedelig stil. Og hva er poenget med å ha en rød og gul logo når laget spiller i blått og hvitt, som i tillegg er en MYE bedre fargekombinasjon enn det? Det er basic, man trenger jævlig tykke brilleglass for å mene at Vikinglogoen er pen. Tenk dere Vikinglogo i blått og hvitt, det sier seg selv at den ville blitt bedre. Eneste er at formen er helt jævlig, med kjedelig skrift. Jeg visste ikke at hjertet deres var plassert i ræva. Og nei, jeg skal ikke komme rekende her med en Brannlogo..

Endret av Insty
Lenke til kommentar

Ingen fargekombinasjon er dårlig, det vil du lære når du har hatt mer en litt fargelære. Se i United-logoen, mener du helt ærlig at rødt og gult ikke fungerer der? Og bare ta en titt på Real Madrid-logoen, den inneholder gult, grønt, rødt og blått - rene juletreet. Men på grunn av mengden av hver farge fungerer det fint.

 

For øvrig er jeg mer enn enig angående Viking-logoen, den er ikke pen, og jeg skjønner virkelig lite av logofargene i forhold til draktfargene. Men sånn er det med veldig mange lag, draktene matcher ikke fargene i logoen - uten at det behøver å være noe negativt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...