Gå til innhold

Hvilken logo er penest/best i hele verden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men så logoen virkelig annerledes ut i 97?

De aller, aller fleste logoer blir pusset på opp igjennom tidene. Arsenal fikk ganske nylig ny logo, samme med Leeds og Boro, samt mange fler.

 

Og hvorfor ønske de å bli assosiert med satanisme?

Du er ufattelig god til å spre kvalme, men det er jammen det eneste.

 

The Manchester United crest has been altered on a few occasions, but the basic form remains similar. The badge is derived from the crest of the city of Manchester. The devil on the club badge stems from the club's nickname "The Red Devils", which was adopted in the early 1960s after Matt Busby heard it in reference to the red-shirted Salford rugby league side. By the end of the 1960s, the devil had started to be included on club programmes and scarves, before it was finally incorporated into the club badge in 1970, holding its unmistakable trident. In 1998, the badge was once again redesigned, this time removing the words "Football Club".[35] This move was met with opposition from some supporters, who viewed it as a move away from the club's footballing roots and more into the business side of the game.
The name the Red Devils comes from an early tour to France, where the French press labeled them as playing like devils, thus the name "Les Diables Rouges", which translates into English as The Red Devils.

 

Manchester_United_Badge_1960s-1973.png

Uniteds logo fra 1960-tallet til 1973.

 

Manchester_United_Badge_1973-1998.png

Logoen fra 1973 til 1998.

 

Manchester_United_FC.png

Fra 1998 til dags dato. Fin oppussing, akkurat det som trengs for at logoen skal ta vare på gamle verdier, men samtidig være moderne.

Endret av Kiman™
Lenke til kommentar
Djevelen er eneste forskjell, sammen med litt sterkere farge, feitere font og former.

Det er vel poenget? Den skal hele tiden være moderne og ikke se utdatert ut, men samtidig ta vare på gamle tradisjoner.

 

Kvifor er djevelen der eigentleg?

Se den forrige posten min i denne tråden, har redigert det inn der.

Lenke til kommentar

Selv om jeg er roma fan synes jeg denne tilhører toppen as_roma_logo.gif

 

Har med byens historie å gjøre

Selv synes jeg de skal spille med S.P.Q.R på fronten som de gjorde i en kamp i sommer df22_1.JPG men det er en annen sak

 

Ellers er også manu, newcastle, catania, palermo, tottenham og Villarreal sine logoer er fine

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...