Gå til innhold

Hvilken logo er penest/best i hele verden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den røde og gule logoen til Viking er så forbanna skammelig stygg. Rød og gul er ingen god kombinasjon for dem som har hatt litt fargelære. I tillegg er det et meningsløst flagg i kjedelig stil. Og hva er poenget med å ha en rød og gul logo når laget spiller i blått og hvitt, som i tillegg er en MYE bedre fargekombinasjon enn det? Det er basic, man trenger jævlig tykke brilleglass for å mene at Vikinglogoen er pen. Tenk dere Vikinglogo i blått og hvitt, det sier seg selv at den ville blitt bedre. Eneste er at formen er helt jævlig, med kjedelig skrift. Jeg visste ikke at hjertet deres var plassert i ræva. Og nei, jeg skal ikke komme rekende her med en Brannlogo..

Viking i blått og hvitt kan jo diskuteres...

post-119504-1202576310.jpg

Lenke til kommentar
Den røde og gule logoen til Viking er så forbanna skammelig stygg. Rød og gul er ingen god kombinasjon for dem som har hatt litt fargelære. I tillegg er det et meningsløst flagg i kjedelig stil. Og hva er poenget med å ha en rød og gul logo når laget spiller i blått og hvitt, som i tillegg er en MYE bedre fargekombinasjon enn det? Det er basic, man trenger jævlig tykke brilleglass for å mene at Vikinglogoen er pen. Tenk dere Vikinglogo i blått og hvitt, det sier seg selv at den ville blitt bedre. Eneste er at formen er helt jævlig, med kjedelig skrift. Jeg visste ikke at hjertet deres var plassert i ræva. Og nei, jeg skal ikke komme rekende her med en Brannlogo..

Viking i blått og hvitt kan jo diskuteres...

 

Du bør heie på HamKam eller Ålesund, som snakker så stygt om Vikinglogoen. De to lagene er de eneste som har fine logoer i TL. Viking sin er ikke den fineste, men hvertfall finere en den jævla sirkelen til LSK eller avlange sjiten til Brann eller for ikke å snakke om de stygge homselogoene til RBK og VIF

Lenke til kommentar

Det går faktisk ikke an, uansett hvordan man vrir og vender på det, å mene at et veivende flagg er en fin logo, uansett om laget heter FFK eller Viking. Logoene er resultat av dårlig kreativitet, ingenting annet. Så kan folk stappe de utsagnene om "folk har egne meninger" langt opp i ræven. Det at folk kommer drassende med FFK eller Viking logo ser jeg på som OFF TOPIC.

Lenke til kommentar
Den røde og gule logoen til Viking er så forbanna skammelig stygg. Rød og gul er ingen god kombinasjon for dem som har hatt litt fargelære. I tillegg er det et meningsløst flagg i kjedelig stil. Og hva er poenget med å ha en rød og gul logo når laget spiller i blått og hvitt, som i tillegg er en MYE bedre fargekombinasjon enn det? Det er basic, man trenger jævlig tykke brilleglass for å mene at Vikinglogoen er pen. Tenk dere Vikinglogo i blått og hvitt, det sier seg selv at den ville blitt bedre. Eneste er at formen er helt jævlig, med kjedelig skrift. Jeg visste ikke at hjertet deres var plassert i ræva. Og nei, jeg skal ikke komme rekende her med en Brannlogo..

Viking i blått og hvitt kan jo diskuteres...

 

Ja for det bildet du kom med er jo prikk likt en vanlig vikinglogo bare med andre farger. Og det er lov å tone ned fargene og fortsatt beholde en fin blåfarge.

Lenke til kommentar
Det går faktisk ikke an, uansett hvordan man vrir og vender på det, å mene at et veivende flagg er en fin logo, uansett om laget heter FFK eller Viking. Logoene er resultat av dårlig kreativitet, ingenting annet. Så kan folk stappe de utsagnene om "folk har egne meninger" langt opp i ræven. Det at folk kommer drassende med FFK eller Viking logo ser jeg på som OFF TOPIC.

Så straks en kjedelig logo kommer på et skjold og ikke et flagg eller vimpel, da er det greit? Get real.

Og ja, jeg kommer gjerne drassende med at folk har egne meninger, smaken er som baken, i noens tilfeller ræva.

Det går faktisk ikke an å opphøye egne meninger til de grader til å tro at de er mer verdt enn andres, og så si at disse forslagene er "off topic".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...