Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan smaker herligheter til damene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det smaker litt "kropp" på en måte, om man kan kalle det for noe sånt? :p Litt søtt, litt syrlig, kanskje en anelse salt, bortsett fra disse smakene smaker det "ingenting" (når man f.eks nettopp har dusjet). Smaker i samme gata som menn, men sæd er hakket mer salt og bittert, synes jeg.

 

Og man gir oralsex fordi man har lyst å tilfredsstille partneren, som variasjon og/eller fordi man rett og slett tenner på det selv. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes smaken varierer litt fra jente til jente, men noen "typiske" smaker har jeg da kommet over:

 

1. Blyantspiss - spiss en blyant og lukt på resultatet. Dette er den jeg har oftest kommet over. Litt syrlig på tungen, smaker, tja, som blyantspiss lukter egentlig. (Men for guds skyld ikke spis blyantspiss for å sammenligne, jomfruer)

 

2. Ingenting. Jepp. Ingenting, kanskje med en anelse salt. Grunn god nok til å holde på dama spør du meg..

 

3. Overlig surt. Det svir nesten på tungespissen og du klarer såvidt å fingre dama fordi lukta sitter fast på fingrene i mange timer etterpå selv om du bruker håndsåpa, zalo, skålding og plumbo. Jeg ser sammenhengen med at dette skjer oftest rett etter at dama har hatt mensen. Vent en uke.

 

4. Rekelukt. Denne har jeg faktisk bare støtt på en gang, men da jeg gjorde det kastet jeg opp i skrittet hennes. I tillegg var hun en en nogenlunde lesbisk venninne av meg så hun har aldri prøvd gutter igjen etter denne episoden. Om det var lukt/smak eller mine 3 i promille er jeg jammen ikke sikker på. Hun er happy forlovet nå med jente som må mangle smaks- og luktesans..

Endret av Assakaluftlars
Lenke til kommentar

Ingenting/hud eller surt, kommer helt an på hygienen; er du heldig så er det førstnevnte. Det finnes bare to grunner til å gjøre det: For det første for å glede din kjære, noe som gjør denne akten spennende og verdt tiden, og for det andre for at hun skal stå i gjeld til deg senere. Er hun deg ikke kjær, og vet du at hun ikke går ned på deg, så for guds skyld stå over.

Lenke til kommentar
Gjest JohnDoe

Der hud møter hud, blir det automatisk mer lukt og man må være ekstra nøye med hygienen der. Det er som med armhulen som med underlivet ditt; er du nøye med hygiene vil det ikke være et stort problem.

 

Både gutten og jenta burde shave underlivet, det er mye mer hygienisk! Bare tanken på all urinen som kan feste seg i ballehåra gjør meg kvalm.. Og bare for informasjon: jenta får ikke musa 100% glattbarbert!

 

Selv syns jeg mus smaker godt, du må bare vende deg til det. Det smaker ikke kvalmt, mer en syrlig smak. Og det lukter verre enn det smaker!

 

Vask deg med en klut der nede eller dusj før kjæresten din kommer, så går det nok bra!

:thumbup: :thumbup:

 

Behåring der hjelper faktisk på hygienen og ikke omvendt. Hår i skritt og armhuler hjelper på med "utluftning" og leder fuktighet vekk fra slike "innestengte" steder. Barberer man seg blir det fort veldig tett og klamt, og fuktigheten har vanskelig for å komme vekk derfra. Dette medfører da mer bakterievekst,økt fare for sopp og følgelig mer lukt.

 

Og når det kommer til mannlig intimbarbering så er det jo litt spesielt at man synes det er sexy at partneren ser ut som en prepubertal gutt i underlivet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der hud møter hud, blir det automatisk mer lukt og man må være ekstra nøye med hygienen der. Det er som med armhulen som med underlivet ditt; er du nøye med hygiene vil det ikke være et stort problem.

 

Både gutten og jenta burde shave underlivet, det er mye mer hygienisk! Bare tanken på all urinen som kan feste seg i ballehåra gjør meg kvalm.. Og bare for informasjon: jenta får ikke musa 100% glattbarbert!

 

Selv syns jeg mus smaker godt, du må bare vende deg til det. Det smaker ikke kvalmt, mer en syrlig smak. Og det lukter verre enn det smaker!

 

Vask deg med en klut der nede eller dusj før kjæresten din kommer, så går det nok bra!

:thumbup: :thumbup:

 

Behåring der hjelper faktisk på hygienen og ikke omvendt. Hår i skritt og armhuler hjelper på med "utluftning" og leder fuktighet vekk fra slike "innestengte" steder. Barberer man seg blir det fort veldig tett og klamt, og fuktigheten har vanskelig for å komme vekk derfra. Dette medfører da mer bakterievekst,økt fare for sopp og følgelig mer lukt.

 

Og når det kommer til mannlig intimbarbering så er det jo litt spesielt at man synes det er sexy at partneren ser ut som en prepubertal gutt i underlivet...

 

Forsåvidt enig, men å presentere afrobusk være seg jente eller gutt er skikkelig turn off.

Må stusse litt vet du - velkommen til det moderne samfunn..

 

Husker da jeg hadde pierca tunga og gikk ned på en heller hårete jente. Et par kjønnshår vikla seg fast i piercingen min - utrolig festlig må jeg si.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Gammel tråd.. Meeen, Jeg slikket kjæresten min.. Syntes IKKE det var noe god lukt.. Jeg gleder meg ikke til neste gang jeg muligens må ned der..

 

Lider hun av noe som heter bakteriell vaginose? Det lukta salt døfødt reke iallefall!

Også hører jeg selvfølgelig for selveste svarte fæææn at kompisene mine syns å slikke fitte er det diggeste som er! Og at det smaker honning!!

 

FY FAEN Å URETTFERDIG!

 

Nå så jeg egentlig fram til å slikke fitte hvis det var søtt inni bildet, Men hva skal jeg gjøre da? Det lukter ikke noe godt der nede også erre hår :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gammel tråd.. Meeen, Jeg slikket kjæresten min.. Syntes IKKE det var noe god lukt.. Jeg gleder meg ikke til neste gang jeg muligens må ned der..

 

Lider hun av noe som heter bakteriell vaginose? Det lukta salt døfødt reke iallefall!

Også hører jeg selvfølgelig for selveste svarte fæææn at kompisene mine syns å slikke fitte er det diggeste som er! Og at det smaker honning!!

 

FY FAEN Å URETTFERDIG!

 

Nå så jeg egentlig fram til å slikke fitte hvis det var søtt inni bildet, Men hva skal jeg gjøre da? Det lukter ikke noe godt der nede også erre hår :(

 

Si det til henne. Be hun sjekke det. Sliter hun med utflod eller har du merket noe til ekle klumper i saftene hennes? Om det luktet gammel reke, så tyder det i hvert fall på at det kan være bakteriell vaginose, men dette pleier kroppen å fikse etter hvert.

 

Om det er hår kan du fortelle henne at du foretrekker glattbarbert, og spør pent om du ikke kan få dette til julegave.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...