Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan smaker herligheter til damene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor leser jeg disse postene? Blir alltid kvalm.

 

Du er ikke alene.

Kan dere slutte å komme med så subjektive meninger som det? Jeg foretrekker "mere" objektive meninger, selvfølgelig så er det omtrent noe subjektivt i alle sine meninger, men sånne komentarer kan dere holde for dere selv :hrm:

 

Beklager så mye at jeg besudlet denne viktige tråden om hvordan det kvinnelige kjønnsorganet smaker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vanskelig å beskrive smaken... Salt, men samtidig ikke helt... En slags annen type salt-smak kan man si. Kjæresten min er veldig renslig, og det smaker alltid godt. :)

 

Det spørs også hviliken del av tunga man smaker med. På tungetippen og litt nedover smaker det salt, og lenger bak på tunga smaker det søtere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
¨Det smaker avfallshull. Hullet der alt av veskeavfall kommer ut på homo sapiens jenter. Shrimpy kinda fishboat smell vist det ikke blir tilbredt bra nok :p

Fiskesmak = Bakteriell Vaginose. Send hun til legen!

Lenke til kommentar
¨Det smaker avfallshull. Hullet der alt av veskeavfall kommer ut på homo sapiens jenter. Shrimpy kinda fishboat smell vist det ikke blir tilbredt bra nok :p

Fiskesmak = Bakteriell Vaginose. Send hun til legen!

 

Nice!

 

Når skal vi to på date?

Har to billetter til Barcelona i april for å bli kjent med byen i to uker. Bor ca 500 meter unna La Sagrada Familia i en rimelig fet 250 m2 leilighet når vi er der. Blir min siden jeg skal jobbe i Barecelona til og fra de neste 3 årene. Vi disponerer bil og SCOOTERS (vespa selvfølgelig) når vi er der.

Lenke til kommentar
¨Det smaker avfallshull. Hullet der alt av veskeavfall kommer ut på homo sapiens jenter. Shrimpy kinda fishboat smell vist det ikke blir tilbredt bra nok :p

Fiskesmak = Bakteriell Vaginose. Send hun til legen!

 

Nice!

 

Når skal vi to på date?

Har to billetter til Barcelona i april for å bli kjent med byen i to uker. Bor ca 500 meter unna La Sagrada Familia i en rimelig fet 250 m2 leilighet når vi er der. Blir min siden jeg skal jobbe i Barecelona til og fra de neste 3 årene. Vi disponerer bil og SCOOTERS (vespa selvfølgelig) når vi er der.

 

Back off, Dahle :yes:

 

Smårips blir bilsyk av Vespakjøring

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest SE HIT

Der hud møter hud, blir det automatisk mer lukt og man må være ekstra nøye med hygienen der. Det er som med armhulen som med underlivet ditt; er du nøye med hygiene vil det ikke være et stort problem.

 

Både gutten og jenta burde shave underlivet, det er mye mer hygienisk! Bare tanken på all urinen som kan feste seg i ballehåra gjør meg kvalm.. Og bare for informasjon: jenta får ikke musa 100% glattbarbert!

 

Selv syns jeg mus smaker godt, du må bare vende deg til det. Det smaker ikke kvalmt, mer en syrlig smak. Og det lukter verre enn det smaker!

 

Vask deg med en klut der nede eller dusj før kjæresten din kommer, så går det nok bra!

:thumbup: :thumbup:

Lenke til kommentar

uansett høttentøtt i en alder av 15 trenger du ikke bekymre deg om å shave deg. Dette kan du heller gjøre da du får deg dame, og høre med hun hva hun vil. Dama og jeg foretrekker 0 hår.

 

On Topic; smaker helt ok, ikke noe spesielt, tar heller et glass vann til maten enn fittesaft lissom... Derimot så gjør jeg det fordi jeg selv har lyst og fordi jeg vet hun digger det.

 

Smaken kan kanskje minne bittelitt om rekesmak, men ikke i stor grad. Og ja, man merker det om hun ikke har dusjet siden morgenen, det kan lukte litt stramt. Men det samme gjelder vel gutter tipper jeg. Alt etter dusjen er fantastisk :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...