Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan smaker herligheter til damene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det smaker gørr.

Jo, det er bare kvalmt.

Man gjør det for at dama skal suge deg senere.

Ja.

 

Ikke noe å takke for, ikke veldig seriøst svar.

 

Litt mer seriøst:

Regner med det kan smake hest om dama ikke er renslig. Nei det er ikke kvalmt, sett at dama er renslig. Hvorfor kan andre få svare på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hei, dette er litt flaut å spørre om :blush:

Men hva smaker fitte? Er ikke det bare kvalmt? Hvorfor gjør man det? Er det bare for å tilfredstille parteneren din?

Takker for seriøse svar :yes:

 

-Gutt 15 :dribble:

Det er vel ikke bare å tilfredstille partneren, sin? Sett fra min side er det veldig viktig og også hyggelig/godt når den andre har det godt. Men kanskje bare meg som er dum :)

Sovehest har vel svart på det andre.

Lenke til kommentar

Så lenge dama er renslig og fin der nede, så synes jeg fitte er dritgodt. Elsker og slikke dama, og tilfredstille henne på denne måten.. Skal sies at hår i maten ikker er no godt da!

 

Har også hørt noen snakke om at fitte smaker som reker, ikke at jeg kan bekrefte dette, men det ligger sikkert noe i det.

Endret av stianiquniez
Lenke til kommentar

Hvis det smaker reker ville jeg tatt henne med i dusjen en tur.. eller to...

Liker da maken jeg... vanskelig å beskrive..

Grunnen til at man gjør det er vel for å gi hu nytelse... jeg syns det er minst like mye nytelse i det å gi som å få så gjør det og for min egen del.. Er jo ingenting som er mer herlig enn at jenta har det godt og vrir seg i nytelse...

Lenke til kommentar

Det er en del som ikke vet hvordan det smaker og lukter, og en rekke gutter tror det skal smake og lukte reker. Dette er da helt feil.

 

En mus er luktfri og smaksfri om den er ren. Dessverre lider mange av bakteriell vaginose som da gir reke lukta og smaken. Dette bør du opplyse jenta om, slik at hun kan gjøre noe med problemet.

 

 

Ellers gjelder ren hygine og barberhøvel for begge parter...

Lenke til kommentar
Hei, dette er litt flaut å spørre om :blush:

Men hva smaker fitte? Er ikke det bare kvalmt? Hvorfor gjør man det? Er det bare for å tilfredstille parteneren din?

Takker for seriøse svar :yes:

 

-Gutt 15 :dribble:

 

Har vært borti litt forskjellig ved slikking av mus, om dama er renslig der nede så er det ikke ekkelt å sleike... jeg sleika ei i dusjen og merket ikke noe vond smak i det hele tatt... men om du sleiker ei på kvelden og hu var i dusjen på morgenen er det en liten stram lukt og smak der sansynligvis... samme gjelder nok for gutter når de skal bli sugd.

Lenke til kommentar
Det er en del som ikke vet hvordan det smaker og lukter, og en rekke gutter tror det skal smake og lukte reker. Dette er da helt feil.

 

En mus er luktfri og smaksfri om den er ren. Dessverre lider mange av bakteriell vaginose som da gir reke lukta og smaken. Dette bør du opplyse jenta om, slik at hun kan gjøre noe med problemet.

 

 

Ellers gjelder ren hygine og barberhøvel for begge parter...

Så det du sier er at gutter og jenter burde barbere seg? :dontgetit: Kan ikke forestille kuken min uten hår, det blir jo ikke noe fint :no:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Det er en del som ikke vet hvordan det smaker og lukter, og en rekke gutter tror det skal smake og lukte reker. Dette er da helt feil.

 

En mus er luktfri og smaksfri om den er ren. Dessverre lider mange av bakteriell vaginose som da gir reke lukta og smaken. Dette bør du opplyse jenta om, slik at hun kan gjøre noe med problemet.

 

 

Ellers gjelder ren hygine og barberhøvel for begge parter...

Så det du sier er at gutter og jenter burde barbere seg? :dontgetit: Kan ikke forestille kuken min uten hår, det blir jo ikke noe fint :no:

 

 

Fjern håra! rart i begynnelsen men blir nærmest avhengig etterhvert... også liker jenter svært dårlig at det er hår på kuken...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...