Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Dersom du har strict NAT er det ikke rart du ikke finner games. Strict NAT gjør at du bare kan connecte til de som har open NAT og så dårlig kunnskaper folk har om det der så er det sikkert ikke 10% av live spillerne engang. :) Du trenger ikke legge skylden på matchmakinga pga. det der i alle fall, uansett hvor dårlig den ellers er.

 

Men synes det tar tåpelig lang tid å finne games. Og jeg har bare spilt horde hittil og likevel bruker den 10-15 sekunder på "finding opponents of similar skill level". Kan da ikke være så vanskelig å finne AI-en. :)

 

En ting som irriterer meg er at når man dør i horde så går man ut i lobbyen igjen. Hva er poenget med det? Er det bare pga leaderboards og poeng? Og må man starte på lvl 1 hver gang?

 

En sjelden gang så finner man et team med briter og har dritbra ping, men så dør laget og jeg må lete i 10 min igjen for så å ende opp i et spill med amerikanere med horete ping.

 

Dersom alle dør i et private horde game med venner, må vi da ut i lobbyen igjen og starte helt på nytt?

 

Jeg har åpen NAT.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cole:

Delta Squad is in your house, bitch! You hear that sh1i?! You grubby-ass bitches are goin down! Like way down--dead down... so down you ain't even gonna know which way is up! Your asses are gonna be cryin' to your skanky-ass queen! Oh mommy, don't let the bad man hurt us! Fuck you! We gonna whup your momma's ass! WHOOO!

 

 

Baird:

There we go. One muzzled queen. Not you, her. You were great... I love your speech there, especially with the B1tch-ass stuff. Very good, very enlightening.

 

 

:love:

Lenke til kommentar

Jepp, horde er et spill i seg selv.

 

Håper de gjør mer ut av det senere. F.eks at det kommer slike store bossmonster i enkelte waves o.l.

 

Angående lag i public horde så virker det som man får en av to ting når man joiner et spill. Enten britisk host og mer eller mindre lagfritt eller amerikansk host og ubrukelig ping. Spilt en 10-15 horde games nå og er det der som går igjen hele tiden. Derfor er det ekstra irriterende når alle dør på en wave i et laggfritt game og man vet at spillet kaster mynt om hvor din neste host holder til.

 

Men gleder meg til å få prøvd horde i private game med venner. Er litt ubrukelig egentlig med public. I tillegg til 50/50 lag eller ikke så må man helt ut dersom alle dør og man får ikke velge bane. Enkelte av banene er jo så ubrukelige til horde at man vet man ikke kommer til wave 10 engang. I tilegg er de kjedelige. Noen av banene som day one, river og et par andre gir jo nesten campaign følelse da de passer så bra til horde.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Vel eg skrapet eg, og koden kom frem den.Trodde eg da. Etter ein del forsøk og litt banning la eg bort heile koden. Utover fredagskvelden kom eg for å skape tilfeldig bort kupongen, og du verden. Var jo ein kode til over den forrige gitt :roll:

 

Hadda først prøvd å taste inn 48 timers koden eg...er man i GeOw rus så skal det jammen mye til får å tenke lenger enn nesa.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Heldigvis så hadde jeg ingen problemer med å få Flashback Map Pack til å fungere..

Men ha 2 favorittmaps av dem nye og det er Jacinto og River!! Og Avalanche er heller ikke så værst ;)

 

Er det bare meg eller er det mye lettere å få achivements i Gears Of War 2 en sin forgjenger? Til nå har jeg bare 315 achivements og 25 av dem er kun singelplayeren :p

Lenke til kommentar
Haha, godt å se at det ikke bare er jeg. :p Skjønner ikke hvorfor de skal gjøre de bokstavene så utydelige!

 

Prøvde nettopp min første rundte med Gears på nett. Synes det var skikkelig konge! :D Må få lagt til noen av dere. :) Har faktisk ingen venner på 360. Den er ganske ny så...

 

Da må du bare adde meg ;)

GamerTag: xXKaiNZorXx

Jeg er en av dem snille i Xbox Live :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...