Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hugo var min klare favoritt. Spesielt etter at Hugo El Grande vant to tvekamper, og jeg synes at Hugo i motsetning til Eren valgte grener der begge hadde en sjanse til å vinne. Eren gjorde noe jeg ser på som smart, men jeg liker det ikke allikevel for han turte ikke å gi Hugo en sjanse. Nå må jeg oppriktig si at jeg tror jeg håper på Torkel av gutten og Anki av jentene. Som Hugo ville sagt "Eg har tru på gutten" :!:

Lenke til kommentar
Hugo var min klare favoritt. Spesielt etter at Hugo El Grande vant to tvekamper, og jeg synes at Hugo i motsetning til Eren valgte grener der begge hadde en sjanse til å vinne. Eren gjorde noe jeg ser på som smart, men jeg liker det ikke allikevel for han turte ikke å gi Hugo en sjanse. Nå må jeg oppriktig si at jeg tror jeg håper på Torkel av gutten og Anki av jentene. Som Hugo ville sagt "Eg har tru på gutten" :!:

Christian hadde ikke sjangs mot Hugo i staurbering, man skal velge etter hva man er best i.

Lenke til kommentar
Skulle ikke Ida terrorisere Catharina? Har jeg gått glipp av det?

Eren sa at valget av storbonde ville overraske noen, hvem velger han da? Ida eller Ann Kristin? Jeg blir ikke sjokkert over noen av dem.

Eren skulle jo velge en førstkjempe som hverken Torkel eller mora ville sette prise på, så jeg håper på Ida : )

Lenke til kommentar
Tror det er første gang i Farmens historie at det så "tidlig" i sesongen ikke er igjen en eneste deltager jeg liker. Nå handler det bare om at de verste av dem ikke skal vinne.

 

Hehe helt enig. Egentlig heiet bare på Hugo. Fatter ikke hva så mange hadde i mot han? Janteloven?

 

Eneste "feilen" hans var jo at han hadde selvtillitt og troen på seg selv. Han jobbet hardere enn de fleste, og spilte aldri skitten spill. Slike fjortiss tendenser som å faktisk sabotere et ukesoppdrag, er noe som ekte mannfolk holder seg for gode til.. :hrm:

 

Hadde ikke hatt noe i mot om Eren vant heller. Han virka som en grei kar som sto på å jobbet. Dette er Farmen, ikke big brother. Jeg synes folk som vinner farmen skal være fysisk aktive. Selv om det heller ikke er 71 grader nord vi ser på. Det å sitte på ræva å "spille spill" (som de så fint kaller det), er feig IMO.

 

Nå er det eneste som gjenstår å håpe og be om at følgende ikke finner Farmen: Mammadalten og mammaen, hun nye som nettopp kom inn som synes det er så kult med sure folk og krangling, og hun sure som var med fra starten av (Catharina)

 

Jeg heier egentlig ikke på noen. Men velger vel Geir Ove hvis jeg må. :)

 

God påske til alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...