Gå til innhold

Den gang du var ny i wow, ting som du gjorde


Anbefalte innlegg

- En av de som var litt vel ivrig til å neede ofte i DM.

- Brukte staven hyppig som mage. Ganske lenge faktisk, siden jeg ville spare mest mulig mana.

- Drakk først og spiste etterpå. Merket det først når jeg var uheldig å trykte på begge samtidig.

- Ble en stund stadig mer og mer irritert over de utrolige dumme itemsene som ble bundet til meg hvis jeg satte de på meg! Ville jo selvsagt bytte senere.

- Ble helt vill når det plutselig var fullt av drager (Onyxia pre-quest eller noe sånt) som angrep kongen. Whispret til kjente om at det var krig, irriterte meg over at det var mange som sto å så på uten å angripe, og sendet i vei så mange fireballs keg klarte før jeg ble drept. Var vel rundt lvl 20. ^^

 

Sikkert noe mer som jeg ikke husker og. Fikk nesten litt lyst til å spille igjen ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min første char var en Tauren Shaman.

 

Det gikk ganske fint, og hadde spurt folk om instances og slike ting, så sånt gikk som regel bra. Underveis i levlingen, når jeg fikk talentpoeng, hadde jeg ikke peiling på hvor jeg skulle sette dem, og slang dem litt tilfeldig rundt i alle treene. Respekket da på level 30, og gjorde noe ikke så smart: Jeg gikk resto. Instancer gikk unna som aldri før; Jeg stod bare i bakgrunnen og så at XP-en strømmet inn, og prøvde og holde folk i live. Det jeg ikke skjønte, var hvorfor questing tok så inni helvetes lang tid. Der stod jeg, og slo mobs med Illusionary Rod. Det tok evigheter. Helt til en annen shaman på min level (da var jeg ca. 40) rådet meg til å gå enhancement, for å queste raskere.

 

Ah, de gode, gamle dager. ^^

Lenke til kommentar

Hadde en 29 mage i betaen, visste ikke hva talents var. Samtidig trodde jeg at jeg kun trenge å skrive /drink og /eat for å spise og drikke :p

 

Og på roguen min kom jeg til 56 uten at jeg skjønte at jeg måtte ha en dagger i main hand for å kjøre på med backstab. Trodde det var skikkelig bugga.

 

Og husker da jeg så prisene på epic mount ja for første gang. Hoho, trodde man måtte være helt syk for å få tak i noe slikt.

Lenke til kommentar

Gjorde selv ingen feil når jeg var ny, men har alltid vært en person som liker å "vite alt" om noe. Derfor leste jeg om alle skills, klasser og forums før jeg kom inn i wow betaen. Leste også mye om quests fra 60-70 før tbc kom, slik at jeg kunne det meste.

 

Er vel noe av det samme nå mens jeg venter på warhammer og AoC. Har lest mye om spillet, rett og slett fordi jeg er "redd" for å gjøre noen feil.

 

Uansett, eneste jeg kommer på i farta er at jeg fikk mekka meg beastmaster enchant til 5g på level 15. 5g var veldig mye når wow kom ut, og ble maks skuffa når jeg så hvor lite damage ekstra det ble :p

Lenke til kommentar

Som flere andre har også jeg hatt problemer med å finne ut av General-chat. Tror det drøyde helt til level 8 før jeg skjønte meg på det.

 

Når jeg første gang rundet level 10 i US Beta og skulle sette talents for første gang fant jeg bare "Elemental"-treet og satte følgelig poengene mine der. Noen levler senere så jeg at det stod "Enhancement" og "Restoration" også, og lurte på om jeg skulle angre på "Elemental"-valget.

 

Etter både US Beta og EU Beta som Elemental mente jeg at det var på tide å prøve noe annet, og det å være en gruppe-venn var svært så fristende, så når retail kom var jeg restoration frem til level 40. For en himmelsk forskjell det var å drepe turtles i Dustwallow Marsh for Dragonscale Leatherworking-questen som etter en liten respec til Elemental!

 

Ellers må jeg si jeg skjønte sammenhengen mellom stats og armor ganske fort, men det har nok uansett vært noen merkelige valg av items de første 30 levlene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Min første 10dagers trial kom jeg til lvl 19 hunter. Da hadde jeg ikke brukt noen talent points, kun brukt spellsa fra spellbooken og aldri gjort et quest..

 

Nå som jeg er lvl 32 tror jeg at jeg har fått med meg det meste, eller..?

 

Neppe.

 

Jeg har hverfall skjønt det meste av noobtingene.. Talents, quests, dungeons, addons osv kan jeg ;)

 

(Jeg kan ikke dungeonsa, men jeg veit hva vi skal, hva jeg skal neede på, hva en dwarf priest trenger osv.. Eller litt av det ihvertfall.)

 

Resten kommer med tiden :)

Lenke til kommentar
Klarte å komme bort i tasten for walk/run første gang jeg logget inn på lvl 1. Husker at det tok sinnsykt lang til å gå fra plass til plass.

Ble ikke bedre da en annen spille klarte å overbevise meg om at "run" var et spell du fikk på lvl 12! Så jeg fortsatte å gå hele veien fra lvl 1 til 12...

beste laugh.gif

Var diablo entusiast for jeg spilte wow.

 

levla meg en paladin til lvl 41, da jeg saa paa talentsa mine og fant ut at de sugde.

Sletta paladinen og startet en ny

 

haha, jeg trodde det samme.

 

 

personelig gjorde jeg masse dumme ting selv.

spilte nelft war og skjønnte ikke hvorfor jeg ikke kunne gå rundt med shadowmeld, slik jeg så mange andre gjøre ( dette var da rogues jeg så ).

Viste ikke at jeg kunne respece pga diablo og gikk rundt med gearet i backpacken uten å ha det på meg pga WC3 . blush.gif

 

 

noob shit yo

Endret av drood
Lenke til kommentar

Human paladin! Min første char.

Dette var på den tiden da paladins nesten ikke gjorde

dmg, men til gjengjeld var seige som F. (kampene mine i lvl 50 varte gjerne

i 2-3 minutter per mob...) Jeg var aldri noe PvE fan og da battlegrounds kom

holdt jeg stort sett til der. Jeg husker at jeg var en av de få paladinene som stod

bak og heala og buffa, mens de andre prøvde seg med valor gear og AR (som var the ultimate weapon på den tiden)

Nå har alt dette endret seg og gode våpen er mye lettere å skaffe. *sukk* WoW var så mye bedre før...

Lenke til kommentar

Begynner og lure på hvor gmale noen her inne er eller var :)

 

 

Selv ble jeg irriter på hvorfor ikke min pet kunne holde aggro som alle andre hunter's kunne? Glemte jo bort at petten terngte og trenes også...

 

Fant T2 settet til min paladin (som jeg rerollet til) på thottbot og sa at det MÅTTE jeg ha! Viste ikek hva raid isntanser var men jeg skulle bare ha det! 2 mnd etterpå så hadde jeg mine første biter av T1 iaf.

Lenke til kommentar
Begynner og lure på hvor gmale noen her inne er eller var :)

 

 

Selv ble jeg irriter på hvorfor ikke min pet kunne holde aggro som alle andre hunter's kunne? Glemte jo bort at petten terngte og trenes også...

 

Fant T2 settet til min paladin (som jeg rerollet til) på thottbot og sa at det MÅTTE jeg ha! Viste ikek hva raid isntanser var men jeg skulle bare ha det! 2 mnd etterpå så hadde jeg mine første biter av T1 iaf.

 

Dæven :O Numen! Jeg er Mipax, var i AFK pre tbc og i Fatalis/Outcasts i TBC. :D

Lenke til kommentar

Ja tiden forrandrer seg. Første gangen husker jeg i MC som paladin sammen med Renegade legion (guild som er long gone nå)det jeg for første gang står klar med mitt uber 2h sverd og svinger helt til noen sier, heal ffs! huh, heal? DOH! kk, 2 x Holy light = oom, og bare og fortsette og denge det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...