Gå til innhold

Den gang du var ny i wow, ting som du gjorde


Anbefalte innlegg

Husker når spillet var i beta så var jeg hos en kamerat å kikka, han hadde laget seg en rogue og løp rundt i Elwynn og drepte kobolts :) Han syntes det var utrolig kult å kunne angripe med 'combo points' så han anbefalte det til meg. Kom hjem og lagde en NE rogue. Fant rimelig kjapt ut at alle andre også var rogues, men jeg holdt meg til karakteren. Det jeg husker best fra starten er den lange veien fra Darnassuss til Elwynn. Var rett og slett epic, måtte dodge krokodiller og orcs hele veien :)

 

Ja og en ting til, når det endelig var en som hadde kommet seg til 60 så lurte jeg alltid på hvorfor de var i lav lvl sonene, fant ut seinere om gryphons osv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første gangen jeg hørte om Deadmines hadde jeg null ide om hva det var. Visste hvor det lå, så jeg tenkte jeg kunne dra på oppdagelsesferd. :love:

Gikk ned, og ble drept med en gang (før jeg nådde instancen). Tenkte jeg skulle være smart, og gikk ned ditt som ghost. Etter en stund kom jeg fram til portalen. Ante ikke hva det var, så jeg gikk gjennom. Plutselig var jeg tilbake i Sentinel Hill, og måtte løpe hele veien tilbake til corpse for å resse... :p

Lenke til kommentar

Haha, nå kom jeg på noe gøy!

 

Jeg var i deadmines for 2. gang, og vi var på Smite da det ble leggetid.. (jaja, liten på den tiden). Jeg tenkte "Hm.. Jeg har ikke fått noen drops, og jeg vil ha noe ut av det". Så, jeg var druid, needet på smite's reaver og tenkte for meg selv "hoho, nå blir jeg rik" før jeg logget av.. Dagen etter løp jeg rundt og spurte "WHR CN I LRN ÆX?!?!?"

Lenke til kommentar

For min del har jeg alltid vært glad i å utforske nye områder. Tok meg en tur opp til Scholomance i begynnelsen av 20 lvlene husker jeg, og ble grepet av den skumle stemningen der oppe. Tok meg så en tur videre rundt i Plaguelands, noe som ikke varte lenge da mobs begynte å tyte ut av skogen fra flere mil unna...

 

Husker også første turen gjennom Deadmines, noe som også var skikkelig stort. Tror vi brukte over en 5/6 timer på hele runnet :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har en sønn på 9 som får spille wow av og til. Han har masse lvl 5-10 toons og en lvl 24 warlock.

 

- Mamma, vet du noe om warriorer?

 

- mmnei egentlig ikke, jeg har ingen.

 

- jeg vet alt! min er lvl 6 nå!

 

Tusler bort til pc'sn for å se - og der springer han rundt i Elwynn Forest - med en Mining Pick som våpen.

 

- Mamma - hvordan kan man hoppe på denne - jeg så noen som hoppa her!

Tusler bort til PC-en for å se..

 

- uhm.. hvordan har du kommet hit - Nagrand på lvl 24??

 

 

Av en eller annen grunn er også en av hans alts GM i en abandoned guild...

Lenke til kommentar

Haha, hvis jeg får en sønn, skal han få spille WoW. :cool: Kanskje han kan arve mine chars.

 

Men da jeg lvlet min første char i Loch Modan i rundt lvl 12-13, rotet jeg meg bort til Badlands, og så kom det masse dverger og drepte meg. Skjønte ikke hvorfor de var så jækla sterke. :p

Btw - det var de dvergene foran Uldaman.

Endret av Håks
Lenke til kommentar
Jeg stemmer fortsatt på forslag som er tatt opp om servere som er Pre TBC, med pre TBC spells, proffesions og talents... the whole package

tviler på det blir noe av, tror heller ikke noen hadde gjort det.. hvertfall ikke alle de nye, nå kommer jo også Wrath of the Licj king i løpet av året.. Tror heller ikke det hadde blitt det samme, man går bare i barnehagen en gang. Det var supergøy :) men hadde ikke blitt det samme å gjøre det igjenn..

Lenke til kommentar
Det går ann og levele en ny char til 60 og puge de gammle instancene enda da, en draenei paladin på servern vår som snart har full T3

da gjør han det ikke alene for å si det sånn ;) folk gjør det ikke fordi andre steder har xx badre items. Syntes også stendene mister sjarmen når jeg løper der inne i lv 70 med T4 og dreper alt ueten å måtte se på manaforbruket engang..

Lenke til kommentar
Haha, hvis jeg får en sønn, skal han få spille WoW. :cool: Kanskje han kan arve mine chars.

 

Men da jeg lvlet min første char i Loch Modan i rundt lvl 12-13, rotet jeg meg bort til Badlands, og så kom det masse dverger og drepte meg. Skjønte ikke hvorfor de var så jækla sterke. :p

Btw - det var de dvergene foran Uldaman.

 

Har ikke du bare en lvl 30 mage og en lvl 20 paladin?

Lenke til kommentar

Starten for meg i wow startet jeg som troll rogue pga jeg kunne bli usynelig. Jeg levla vel til lvl 50 uten at jeg viste om combo points og når jeg var 54 da så jeg noe ganske kult. Jeg så en lvl 40 som rei på et monster(raptor) så spurte jeg om hva det var. Det var da jeg fant ut at man kunne få monster på 40. Instance var heller ikke noe av før rundt 48 ca.

Dette var min måte å lvl rogue på. Uten mount og combo points

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...