Gå til innhold

Den gang du var ny i wow, ting som du gjorde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NJa hadde ikke peil på talents putta en på vært tre for vær lvl var vel lvl26 før jeg skjønte det. Jeg pleide å rushe inn i alliance klynga og bli drept når xr var under attack (trodde bare dødning hode var på lvl deres for å vise at de var fiender skjønte ganske fort at det ikke var derfor :roll: ). Jeg sparte til den staven med "hvit navn" til 5g elns den staven skulle jeg bare ha når jeg kom lvl 30!!

 

 

Hehe! Den der med dødningshodet og gå til angrep hørtes veldig kjent ut!

Lenke til kommentar

Skjønte ikke jeg kunne dra ting ut av spellboka før leeenge. Lurte fælt på hva det lyset som slo ned på characteren min var innimellom(levla). I instances så lot jeg merke til at om jeg trykte på terningen, så fikk jeg mer ting. Men da ble folk av en eller merkelig grunn veldig sure, og sa alt mulig dritt om meg og morra mi.

Lenke til kommentar

På night elf warrioren min hadde jeg masse intelect og spirit helt til lvl 46. En kar i samme båt som meg sa jeg måtte heller ha strengt og agility xD

 

Første gang jeg spilte (hunter) spilte jeg opp til lvl 24 eller noe før jeg forstod man kunne dra spells ut av spellbooken ned på actionbaren. Til der hadde jeg alltid trykket på P og trykket på de forskjellige spellsene haha :p

 

Første gang i Deadmines tenkte jeg at jeg kunne selge tingene så jeg tok need mye, før jeg forstod det og fikk kjeft.

 

Første gang i IF var det en kamerat som viste meg veien men jeg gikk meg vill i IF :p

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Jeg trodde at når jeg pratet i /say så hørte alle det.

Når jeg skulle logga av for første gang løp jeg bort til en fyr og spurte hvordan jeg lagra spillet.

Jeg brydde meg ikke om stats, hvor mye armor det stod på selve armoren hadde ALT og si.

 

Hadde litt problemer med hvordan og spille også (min første char var hunter), jeg skjøt concussive shot, og fikk in 2 eller 3 auto shots før det var raptor strike helt til monsteret var drept. På level 17 (som forresten var den levelen jeg sluttet å spille denne hunteren på) var hver eneste kamp med lvl 17 nagas i Darkshore en kamp jeg vant eller tapte med noen få prosent.

Endret av Nemistwh
Lenke til kommentar

jeg husker det var vanlig å mene at dersom man satt seg ned, og selv om man ikke spiste, så regainet man dobbelt så raskt som når man sto. så mellom mobs jeg drepte, når jeg ikke følte for å drikke/spise, så satt jeg meg ned og ventet en stund, godt fornøyd med at jeg tjente tilbake mana og HP raskere slikt. good times.

Lenke til kommentar

Spilte til rundt lvl 15-16, (Husker jeg var i redridge) da en høyere levla kis ga meg 1g, og tryglet meg om å kjøpe meg et bedre våpen.. viste seg at jeg fortsatt hadde Worn dagger.. Ble ganske mobba av kompisene i ettertid gitt :whistle:

 

Må også legge til første gang jeg raidet.. selv om jeg hadde spilt i 4-5 måneder, og ikke var ny i WoW, var det jo mitt første raid. Jeg hadde jo noen få kompiser som allerede var etablerte raidere i større guilds, og jeg var helt gira på å komme i gang jeg og. Det var det en nervepirrende opplevelse som jeg aldri glemmer.. Fikk også Nightslayer Head det raidet :love:

 

Dette var min første char, og er fortsatt min main, over 2 år senere :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg ble overtalt til å ta mining som lvl 15, gikk så rundt å mina. Men fatta ikke hva jeg skulle med alt drittet. Så jeg slo på hver nod 1 gang og gikk videre (Kunn for å få skillz), husker jeg ble glad den dagen jeg fant ut at jeg levla mining ved å smelte..

 

Jeg viste ikke at warrior sin oppgave var å tanke, fant ut det i Uldaman da en kar klikka ved siste boss fordi jeg ikke hadde kjøpt "Taunt", hvorfor i faen skulle mobsa slå på meg. slå heller noen andre.

 

Fant ut i lvl 45 at det fantes mer en 1 talent tree. Hadde alt i Arms frem til da..

Lenke til kommentar

Må faktisk ærlig spiker si jeg gjorde ingen av de tingene som nevnes til nå i alle fall, men det kan vel være fordi jeg spilte på en US server så det var ingen folk der når jeg var på. Hvorfor jeg hadde en trial US klient? Fordi jeg fulgte en link direkte til Fileplanet hvor jeg lasta ned klienten og der sto det ingen ting om at det var en US klient.

 

Så når jeg nå før jul i fjor kom meg over til en EU server og startet ny char så var jeg allerede selvlært (via det ellers så undervurderte LPT systemet).

 

Men har sett noen morsomme ting, som f.eks en som spurte, i 1.General, "how do i chat inn the General chat?" hvor jeg og mange svarte "you are" og fikk tilbake "i am?".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...