Gå til innhold

Den gang du var ny i wow, ting som du gjorde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sa til en kompis at han måtte prøve wow, så etter en stund spurte jeg hvordan det gikk. Han var kommet til darkshore, men han var alltid blakk sa han.

 

Problemet var at han ressa hos spiriten hver gang han døde.

 

Jeg har vell noen brølere, men det er så lenge siden at jeg husker ikke alle.

Husker det var stort å se en komme gjennom darkshore på mount siste dag i betaen. Da var jeg solgt:D

Lenke til kommentar

Levlet en shaman og kjøpte gear hos vendor fram til 25, AH var for dyrt og instance skjønte jeg ikke noe av. Den er faktisk 64 nå men spiller ikke på den lengere

 

savner pre TBC :( var så epic, det var wow! ony, mc, zg, strat, ubrs etc.. mimre..

2nd, de turene til butikken før evige MCwipes bare for å ha nok cola. Those where the days

Lenke til kommentar

Rundt level 26 fant jeg et quest i Stormwind på min Druid. Questet gikk ut på å samle 6 scales fra basilisker i Stonetalon Mountains, og rewarden var en høy dps wand, siden wanden da hadde høyere dps enn våpenet som jeg brukte bestemte jeg meg for å ta Questet.

Så jeg dro til Stonetalon, og siden jeg ikke hadde orket å dra til Ashenvale med druiden, fordi i betaen var det ulver med dødninghode der som drepte meg, måtte jeg springe ned ifra Darkshore. Når jeg endelig kom fram til Stonetalon surra jeg rundt for å finne basiliskene i omtrent 1 time. Jeg levlet også som resto, så det å drepe mobs tok lang tid, og drop raten på scalene var rimelig lave. Så det tok meg 1 time ekstra.

Når jeg leverte questet fant jeg ut at druids ikke kunne bruke wand.

Lenke til kommentar

-Tok meg 10 levler før jeg forstod hvordan man snakket i General, Trade osv.

- Trodde jeg måtte trykke på attack button hver gang jeg skulle slå noe.

- Brukte usaklig mye gull på AH bare for å få et item som var bittelitt bedre enn det forrige.

 

Har sikkert glemt noe, men det er ihvertfall det jeg husker best.

Lenke til kommentar
skulle fra SW til IF, og tok turen igjennom hele burning stepps på level 16 før jeg ga opp, kom meg til brm. :s

 

edit: visste jo heller ikke hva HS var, så jeg måtte gå tilbake igjen til redridge.

 

Haha! er så evig meg! kjenner meg igjen der!

 

Først så spilte jeg på trial som nelf å skulle fra IF til SW. Funka dårlig gjennom badlands osv. Gjorde samme tingen når jeg starta på retail.

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Jeg husker at vær gang jeg /w med noen, så høyre klikket jeg alltid på navnet for å få opp chat boxen.. Selv om jeg bare kunne ha trykt venstre muse knapp...eller bare "R" som jeg fant ut senere=)

 

Jeg husker også at jeg tanket som holy pala i DM å følte meg skikkelig go når vi runda DM=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...