Gå til innhold

Den gang du var ny i wow, ting som du gjorde


Anbefalte innlegg

Hmm, husker da jeg proevde aa selge conjured mat og drikke i IF og SW, ingen som kjoepte. :( Det var heeelt i begynnelsen, da. :p

 

Paa min foerste "ordentlige" char saa hoppet jeg gjennom dragene og gjorde et eller annet aoe-angrep mens noen holdte paa med onyxia prequest, ogsaa fikk jeg en eller annen "highlevel" cloth som jeg puttet i banken og sparte. Ganske soett egentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
*VIPS*

Var stort å se dem (proffe gutta) på lvl 60 som hadde mount å kule rustninger,

 

noen som har noen gode historier fra da du var ny?

 

Hmm.. Jeg synes det er stort å se på de proffe gutta som er 60+ jeg... Er bare lvl 32.. :ermm:

(Min dag kommer nok en gang den også.. Bare vent..)

Lenke til kommentar

Husker også et par andre ting. Som prest gikk jeg jo naturligvis bare for armor i første rekke. Jeg trodde også at Defense-kanalene var for folk som var utplassert til å beskytte områder, de hadde ranks osv.

 

I ashenvale plukket jeg opp slike ark (page x, page y osv). Leste på de og fant ut det hadde noe med en goblin flying machine å gjøre. Trodde jeg var skikkelig heldig med å finne disse arkene, og trodde at når jeg fikset alle arkene så kunne jeg finne ut hvor den var etc. (var selvsagt bare til quester)

Lenke til kommentar

ok, here it goes..

 

Første char: En night elf rogue, ga jeg opp på lvl 8 da jeg ikke lenger klarte å drepe annet enn lvl 5, kanskje lvl 6 ting uten å dø.. Jeg hadde start våpenet og rødt armor sammensatt av cloth og leather og hadde ikke i en eneste tanke om at det skulle eller kunne fikses på.. (sjekket charen i ettertid for å se hva jeg hadde holdt på med.... )

Tror jeg spillte frem til næmere lvl 40 på char nr 3 før jeg, endelig fikk rede på autorun knappen av en kompis da jeg klagde til han over vondt i fingeren av å holde knappen nede. Hadde irritert meg over dette lenge, spesielt når folk skrev meldinger til meg og jeg ikke kunne svare uten å måtte stoppe opp, og kanskje bli løpt fra på vei til steder jeg ikke kunne veien til. eksempel på det blir første gang jeg som tauren hunter ble med på LANG løpetur til rfc som lvl 11, uten rifle da den var rød... Tror vi klarte 3-4 mobs med 2-3 wipes før vi ga opp... Jeg hadde da selvfølgelig store problemer med å finne veien tilbake til rfc i ghost form...

 

Tok også lang tid før jeg forstod at man ikke måtte finne liket sitt for å få livet tilbake..

 

samt en del annet som allerede er nevnt i tråden...

Lenke til kommentar

Jeg slet mest med økonomien i WoW.

 

- Jeg lagret alt metall og stein jeg minet i banken.

- Jeg solgte alle greier jeg ikke trengte til vendor.

- Når banken ble full så lagde jeg grinding stones av steinen så den skulle ta mindre plass.

- Oppdaget AH og tenkte "ååh her var det mye lekkert men jeg har jo ingen penger".

- Banken var fremdeles full av stein og metall.

- Rundt lvl35 skjønte jeg at vitsen med AH var å selge materials og loot. Fikk straks rundt 50-60g for innholdet i banken. Hadde aldri hatt mer enn 3g før det.

 

Og så gikk alt mye lettere. :whistle:

Endret av Tofustew
Lenke til kommentar

Haha okey :hmm:

Fyren på bilde mitt eier jo!

 

Så fordi jeg ikke kan alt om WoW så er jeg et brød? :ohmy:

Det er ET jævla år siden jeg har spillt WoW pleier ikke å gå rundt å huske slikt :)

 

BTW : Dårlig "vits" Nih-

Kunne heller spart deg for innlegget bare et tips da slipper vi sånne fjortisser som deg her på forumet ;)

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar

Tja, fra min side var det ett kompliment da jeg synest Butters er ganske så søt.

 

Men nå har vi gått veldig offtopic her.

 

Selv kjørte jeg på med full prot warrior når jeg levlet en av mine første chars da jeg hadde hørt at warriors var tanks, levlet med skjold og hele pakka. Tok utrolig lang tid. Jeg kom meg til 40 før jeg ga opp og startet en hunter.

Endret av nih-
Lenke til kommentar

Det var tider det!!

 

Startet først en tauren hunter. Gikk hele kvelden og lette etter noen som kunne fortelle meg hvordan jeg kunne skyte med geværet mitt. Så ble jeg innvitert til gruppe med to jeg ikke kjente. Husker han ene daua, så trodde jeg først han måtte starte på level 1 igjen, syntes så synd på han, for han var jo level 6 allerede!.. Menmen, skjønte mer etterhvert.

 

Husker også jeg sa "Nice level!!" til alle over level 40 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...