Gå til innhold

The Disclosure Project


Anbefalte innlegg

Her er hjemmesiden deres.

 

Konferansen de hadde mai 2001. (Veoh)

 

Alternativ link til Konferansen. (Dårligere kvalitet.)

 

 

 

Radiointervju med Steven M. Greer, som er lederen av prosjektet.

 

Enda et radiointervju med Steven M. Greer.

 

Liste med noen av vitnene de har, og en liten forklaring på hva de er/var.

 

De ikke bare antyder at det er "aliens" på jorden og at regjeringer, som usa's, holder det hemmelig mens de lager nye teknologier basert på utenomjordisk teknologi, men sier at det er slik.

 

De jobber med at folk som sitter på teknologi basert på uteomjordisk teknolog skal "gi den til folket" for å si det slik.

Her er et radiointervju til med Steven Greer hvor han forteller litt mer om hva The Disclosure Project jobber med/for.

Får også vite at de ikke anser regjeringen som den største "fienden"/hinderet, men heller grupper som Lockheed Martin.

Det skal være de som sitter på avanser teknologi som, i korte trekk, kan redde jorde, mener Greer.

Og de er bombe sikkre på at de har slik teknologi.

 

De snakker også om at folk som (privat liksom) har fantastiske oppfinnelser ofte (alltid (?)) blir oppsøkt av "folk i svart" som representerer grupper/organisasjoner som Lockheed Martin som truer eller prøver å bestikke dem til å selge produktet til dem og så holde kjeft om det.

En de nevner i intervjuet er Steven Mark. Han har lagt ut videoer av hva han har laget på nettet her.

Jeg så ikke video 1 selv, den hadde alt for dårlig lyd, men så nummer 2 som er ganske interessant.

Skal se flere etter hvert.

 

(Kanskje ikke det er så relevant egentlig for The Disclosure Project , men det var så fascinerende at jeg ville poste det uansett)

 

Dypere intervjuer av vitner har de også.

Her er del 1 og del 2.

 

Edit 23.07.07:

UFO-The Greatest Story Ever Denied. Det er bare link til siden om filmen. Den må egentlig kjøpes, men fant den på YouTube.

Har sett den allerede så jeg har ikke testet "YouTube versjonen".

 

Se videoene (særlig konferansen) og si hva du mener :)

 

<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>(Jeg skjønner jo at dette høres skikkelig mongo ut vist man ikke har sett/hørt noe av det i linken eller er helt uinteresserte i dette. Personlig synes jeg UFOer er så fascinerende at jeg gadd å bruke tid på det, og jeg tror kanskje noen forandrer litt innstilling om de klikker på noen av linkene og ser/hører)</span>

______________________________________________________________________

UFO relaterte "ting":

Mexico 2005 UFO Conference (2005)

 

COMETA Report.

 

(Edit: Vil bare nevne at jeg personlig tar avstand fra de påstandene jeg har kommet med i denne tråden om at "siden Greer sier det er det mer sannsynlig". Hvem som påstår noe har INGENTING å si på om det er sant eller ikke. Noe jeg ikke var smart nok til å forstå. Vist folk ikke kan bevise påstandene sine har de ikke noe å si.)

Endret av TheOats
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sett nesten hele før og føler at det er noen folk som hadde høy status før og så lever de på en løgn for å få høyere status igjen.

 

Tror de bare snakker vås og jeg tror ikke på ett eneste ord de sier.

8654812[/snapback]

Men de kan jo ikke få høy status ved dette, ihvertfall ikke av den typen de eventuellt hadde.

Dessuten er det ikke bare pasjonerte folk her, de har høy status akkurat nå, og risikerer å miste status ved dette.

Lenke til kommentar
Trodde i det minste at noen kom til å gjøre narr.

8656664[/snapback]

Å gjøre narr av sånt er å gi det mer oppmerksomhet enn det fortjener. Det er svada for godtroende optimister. Vår verden er utrolig nok fra før av uten at jeg trenger å tro på ting som ikke finnes. Det er nok spennende fisk i havet til at jeg ikke trenger tro på Nessie, og det finnes sære nok folk på jorden (sjekk bare ut RPP) til at det er verdt å spekulere om aliens.

Lenke til kommentar
Trodde i det minste at noen kom til å gjøre narr.

8656664[/snapback]

Å gjøre narr av sånt er å gi det mer oppmerksomhet enn det fortjener. Det er svada for godtroende optimister. Vår verden er utrolig nok fra før av uten at jeg trenger å tro på ting som ikke finnes. Det er nok spennende fisk i havet til at jeg ikke trenger tro på Nessie, og det finnes sære nok folk på jorden (sjekk bare ut RPP) til at det er verdt å spekulere om aliens.

8657452[/snapback]

Greit nok, men nå har du allerede gitt det oppmerksom het.

Du har en veldig negativ holdning til dette fra starten av så er det dumt å spørre om det i det minste har sett filmen?

Lenke til kommentar
Om jeg så var Methuselah hadde jeg ikke viet 2 timer til noe sånt.

8657659[/snapback]

Så det at du dømmer filmen er uten å ha sett den er helt greit?

 

Jeg kan i det minste opplyse om at det er en pressekonferanse og ikke en dokumentar eller noe i den dure.

 

Sier ikke at jeg tror på det selv men at det er en av de bedre eller mer overbevisende ufo relaterte videoene jeg har sett.

Lenke til kommentar
Jeg kan i det minste opplyse om at det er en pressekonferanse og ikke en dokumentar eller noe i den dure.

8657826[/snapback]

Så hvis jeg holder en pressekonferanse der jeg sier at norge er styrt av nazistiske kommunister å blir det troverdig?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Syns det er rart at de fastslår at det er romvesner på jorden, når de ikke har særlig med bevis.. Er sannsyneligvis romvesner opptil flere steder i verdensrommet, men at de er på jorden og samarbeider med oss høres veldig rart ut.

8657798[/snapback]

Det er sant at det ikke er noe bevis, men det er vel for de regjeringer og folk i veldig hemmelige prosjekter har dem og vil ikke dele, for å si det slik. Men det er det disse folkene prøver å presse "dem" til. Og jeg tror det er sant at de risikerer en del ved å stå frem som de gjør. De er folk som har sett disse "bevisene" så det er vel derfor de gjør dette.

 

Denne konferansen fant sted i mai 2001 og de holder fortsatt på, noe jeg synes ville vært rart om det bare var snakk om noen "tullinger"

Har også hørt noen radiointervjuer med Steven M. Greer hvor han sier at han/prosjektet (om jeg kan si det slik) har blitt kontaktet av land/regjeringer som vil hjelpe (eller noe slik, engelsken min er ikke så bra).

Lenke til kommentar
Jeg kan i det minste opplyse om at det er en pressekonferanse og ikke en dokumentar eller noe i den dure.

8657826[/snapback]

Så hvis jeg holder en pressekonferanse der jeg sier at norge er styrt av nazistiske kommunister å blir det troverdig?

8657916[/snapback]

 

1. NEI! Siden du (antagelig vis) er en helt vanlig person og ikke en "høyt ranket" militær offiser feks, som risikere sitt eget rykte og kariære.

 

2. På en annen side så synes jeg pressekonferanser generelt kan være mer overbevisende enn dokumentarer. Noen dokumentarer bruker alt for mye musikk og legger veldig mye trykk på noen ord for å manipulere. Brennpunkt pleier/pleide å være bra synes jeg.

 

3. Tror det kunne vært tydelig i politikken at det hadde vært det da.

Endret av TheOats
Lenke til kommentar

Men bare for å ta mer side med skeptikkerene; den ene fyren som forteller om hva han var med på sier at han/de samlet en del ufoer som har styrtet. han beskriver utseende på noen av dem som ca helt like til oss og at vi sannsynligvis ikke hadde sett forskjellen.

Men jeg syes å huske å ha lest at vi mennesker sannsynlig vis kommer til å se helt annerledes ut om en million år. Så hvorfor skulle de se like ut som oss? De burde jo ha eksistert lengre enn oss for å ha utviklet slik teknologi som har ført dem her.

Ved mindre de kan forandre utseende av forskjellige grunner.

Lenke til kommentar

Har god tro på at det finnes noen andre organismer på en annen planet der ute, men hvorfor skulle de besøke jorden?

 

Tviler sterkt på at det har vært romvesener her eller UFO'er som har svevd nerme jorden.

 

Er jo litt merkelig at alle som sier de har sett en UFO er helt gærne i hodet :!:

Lenke til kommentar

Jeg tror også på at det er liv der ute et sted. Men at folk har sett ufoer? :nei: Skeptisk. Men det kan jo være mye USA har oppdaget, som de ikke har fortalt(for å ikke skape panikk). Så er egentlig veldig usikker!

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar

det her var ikke bare om bønder som hadde sett en ufo lande i hagen dems, eller kvinner som påstår de ble bortført av aliens. Det var vitner til ting som kunne tyde på at USA skjuler høyteknologi, i tillieg til at det var spekulasjonerog teorier runt om det er aliens involvert.

Lenke til kommentar
Har god tro på at det finnes noen andre organismer på en annen planet der ute, men hvorfor skulle de besøke jorden?

 

Tviler sterkt på at det har vært romvesener her eller UFO'er som har svevd nerme jorden.

 

Er jo litt merkelig at alle som sier de har sett en UFO er helt gærne i hodet :!:

8658376[/snapback]

Men siden vi "vanlige" mennesker ikke har resurser til å forske på ufoer slik som usa har så må vi ta til takke med det de forteller.

Er det ikke da mulig at vi lett kan bli lurt/manipulert?

 

Her er forresten et regnestykke som viser mulighetene for at det er intelligent liv i værdensrommet.

Det ble laget av Frank Drake på seksti tallet.

 

Og

av ett bilde av verdensrommet er også "tankevekkende" (synes jeg).

 

Jeg tror også på at det er liv der ute et sted. Men at folk har sett ufoer? :nei: Skeptisk. Men det kan jo være mye USA har oppdaget, som de ikke har fortalt(for å ikke skape panikk). Så er egentlig veldig usikker!

8658446[/snapback]

Folk har ihvertfall sett ting som ikke er identifiserte, men kanskje ikke "alien fartøyer".

Jeg tror nok også at usa kan forklare mer en de sier.

Lenke til kommentar
Her er forresten et regnestykke som viser mulighetene for at det er intelligent liv i værdensrommet.

Det ble laget av Frank Drake på seksti tallet.

 

Og

av ett bilde av verdensrommet er også "tankevekkende" (synes jeg).

 

8659325[/snapback]

Jeg ser ikke helt sammenhengen med UFOer og aliens på jorden, og muligheten for intelligent liv i universet. Den første er en konspirasjon, den andre er astronomi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...